V3se7 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Tatt ved Gautefall i Telemark. Edit: Særlig tips til redigering hadde vært fint da jeg føler det mangler en del der. Endret 7. september 2007 av V3se7 Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Eit kjapt forsøk i photoshop: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor justering i ''levels'', fargar og bittelitt høgare kontrast. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Takk for forslag. Etter å ha tenkt litt på det så liker jeg nesten orginalen bedre. Det er liksom litt mørkere å dystrere enn din versjon turnipkongen. Svart/hvitt bilder er jeg egentlig ikke helt fan av, også ser det ut som det har skjedd noe rart under lagring med bildet ditt. Ser pikselert(?) ut. Veit ikke hva dere andre syns? Endret 8. september 2007 av V3se7 Lenke til kommentar
operg Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg liker svart-hvitt-versjonen best. Turnipkongens versjon formidler ikke noe stemning, som originalen og svart-hvitt versjonen gjør. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Svart/hvitt bilder er jeg egentlig ikke helt fan av, også ser det ut som det har skjedd noe rart under lagring med bildet ditt. Ser pikselert(?) ut. 9455232[/snapback] Ja, eg lagra det i veldig låg kvalitet for å spare plass Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Likte svart hvitt bildet best, veldig bra originalen og Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jpettersens versjon var best, synes jeg. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Kanskje slik.. Jeg liker ihvertfall sånn type bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå