Q-Bert Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg lurer på om det finnes en måte å spore opp personer som jeg har gått i klasse med før? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 facebook^^ eller nettby/blink Lenke til kommentar
Q-Bert Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Facebook 9449639[/snapback] Men hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) search by name på forsiden Endret 7. september 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
Q-Bert Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 search by name på forsiden 9449667[/snapback] Jeg gjør dette for moren min, og jeg tviler på at mange av dem som hun gikk i klasse med før har facebook nå. Må man ha etternavnet for å finne personer, og hva hvis man ikke finner dem? Finnes det ingen andre måter enn facebook..? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 http://www.gulesider.no/tk/index.c kan jo prøve det. fulle navn finner du på eventuelle klassebilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå