Robbansvenske Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Har det någon gång funderats på att gøra en felles nordisk hw.no forum? Eller finns det redan ett felles sådant? Kan det tänkas att hw.no går sammen med den størsta danske og svenske pc forumen? Endret 8. september 2007 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) HEHEHE Ja, det var en særdeles morsom ide. Spesielt med tanke på hvor mange her på forumet som har problemer med å gjøre seg forstått på norsk bokmål, så hva med nynorsk? Tror det kan bli mye hoderysting i norden da :!: Men for all del, kjør i gang, det kan jo bli VELDIG morsomt EDIT: Jeg støtter forslaget ditt Endret 7. september 2007 av Rastafari475 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er penger inne i bilde her, det går nok ikke uten videre. Men kunne godt tenke meg mer tester. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hadde vært kult ! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) vel, et svensk og norsk forum kunne vært morsomt, men problemet er at mange svensker rett og slett ikke forstår norske. Og det er spesielt vanskelig for svenskene og forstå nynorsk.. [redigering] Jeg må og legge til at jeg personlig har store problemer med å forstå dansk, men hva med dere da? [redigering slutt] Problemet, etter mitt syn, er da kommunikasjonsfeil i stor grad! Men det hadde vært morsomt for det da.. kanskje en beta Endret 9. september 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Høres ut som en spennende ide. Ser flere skriver at svensker kan ha vanskelig for å forstå norsk og at dansk er vanskelig, men det gjelder vel helst tale. Skriftspråkene er jo nesten like, og det er ikke mange ordene som det blir misforståelser om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå