Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 har ikke så mye peiling at jeg kan komme med så mye konstruktiv kritikk, men synes sangen var dritbra. Nice growling, og cleanvokalen var flott. Må si meg enig med Whiteshit at jeg fikk litt assosiasjoner til Opeth, men det er ikke negativt Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ganske nice nå som jeg har fått hørt på det en stund..dere har vel ikke noen myspace side eller noe? Lenke til kommentar
Skoyerfanden Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Da har jeg faktisk gått til det ekstreme skrittet til å registrere meg her siden SBS er like treig i vendingen som resten av oss i bandet (er vanvittig bitter på at jeg ikke fikk bruke ø i brukernavnet). Vil først takke for all tilbakemelding og kritikk, flott at folk gidder å høre på det man produserer. Vi har desverre ikke MySpace til Antares, hvorfor er litt uvisst, er vel bare på grunn av latskap tenker jeg. Uglesett har MySpace, men på den fronten skjer det jo enda mindre for tiden. Har forøvrig et lite håp om å få i stand en side for Antares snart. Når det gjelder spørsmål på om det kommer noe mer snart kan jeg desverre bare svare tja. Det er ikke musikkskapingen som lider, men innspillingsdelen har fått seg en stygg knekk, pga fraflytting av viktig person. Jeg prøver å lære meg hvordan jeg skal spille inn ting (cubase er vanskelig), men vi mangler også vokalist nå. Vi har forøvrig en 4-5 sanger som er klare for innspilling, så hvis jeg får opp farten littegrann så er det jo muligheter for at vi klarer å produsere noe. Må bare løse det med vokal (skulle tilfeldigvis noen passende vokalister som oppholder seg i Bergen melde seg frivillig så begynner vi neppe å grine). Endret 24. oktober 2008 av Skoyerfanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå