bjaa Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 jeg lurer på hvordan jeg kan fjerne riper i plexiglasset? Er irriterende på lan osv med masse riper og ellers rå pc... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei! Prøv polerkrem, jeg bruker noe som heter Autosol. Det kan du kjøpe på f.eks clas ohlson. Legg på en liten dert og gnikk på en prøvebit først, så ser du om resultatet er tilfredstillende, noe det er i de fleste tilfeller ;-) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 jeg har hørt at folk har fått bort riper med...tannkrem! har ei lita ripe i glasset selv, og skal prlve det ut i morgen Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg leste her en gang man kunne bruke tannkrem. 5 min senere og noen dopapir var ripenne fiksa Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 takk for alle svar.Jeg får prøve det... jeg skjønner ikke hvordan alle de ripene kan ha kommet på glasset mitt, det er lexan. hviss de ikke går bort, så tar jeg bare i vanlig glass, noen som har erfaringer med vanlig glass? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ja, det kan bli knust! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Har du hatt det A? (i pcen...) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 GLASS? Hvorfor tror du ingen andre har tenkt på dette før, men bruker PLEXI-glass i stedet? Det er fordi plexi er bøyelig, og takler vibrasjonene i kabinettet. Vanlig glass er kanskje billigere, men ikke så billig at det er verdt å risikere å måtte bytte ut hovedkortet etter at det er fullt med glassbiter... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg trenger vel snart nytt hovedkort Lenke til kommentar
letmein Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg hadde en del dype hakk i plexi-glasset på mobilen min. Jeg pussa ganske godt med en fin-fint pussepapir, selvfølgelig blei glasset så stygt at man nesten ikke kunne se gjennom det, men etter ei runde på poleringsskiva så har den (nesten) aldri sett så bra ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå