Endrogaz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, jeg vurderer og oppgradere fra trial account til vanlig. Men det er somme spørsmål jeg har. Når man oppgraderer, Må man bare taste inn den lange key kode tingen og liksom betale også kan man spille? Eller må man liksom oppgi ny info etc slik som bank kort kode om du ska betale for og spille med visa(eneste grunnen som stopper meg for og spille WoW er at man må oppgi Visa/bankkort kode når man regger seg...) Noen som har noen erfaring innen dette? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 når tiden din har gått ut på trial så får du forklart hva du skal, du må altså gå ned i butikken , kjøpe deg Wow og TBC eventuelt og taste inn serialen du får .. eller du kan også kjøpe serial på nettet, vet ikke helt ossen det funker.. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Så det er liksom bare og kjøpe spillet, putte inn serial tingen, og betale "monthly fee" også game..hm..høres interisangt ut... Har 8 dager igjen av trialen min så..det ser jeg vel om de sier hvordan de gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå