ticsyboy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hei! Jeg prøvde og instalere linux. men så ombestemte jeg meg. men etter jeg prøvde og gjøre det, så skulle jeg instalere windows så finner ikke windows hardiskene, men biosen finner de. hva er galt? jeg husker at linux instalerte noe boot greier. har det noe med det og gjøre? MVH: Nicolas Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 fikk problemer med det jeg og. men jeg boota xp plata. og kom inn der alle diskene er osv. så sletta jeg partisjonen på alle diskene og lagde nye partisjoner. jeg lagde alle til NTFS! så installerte jeg på en av diskene. så funket alt Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 fikk problemer med det jeg og. men jeg boota xp plata. og kom inn der alle diskene er osv. så sletta jeg partisjonen på alle diskene og lagde nye partisjoner. jeg lagde alle til NTFS! så installerte jeg på en av diskene. så funket alt 9450284[/snapback] men problemet er at den ikke finner diskene! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 kompis av meg fikk samme problem. han sendte dem inn til komplett.no og dem sendte han nye disker! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva slags PC? Er det SATA disker? I såfall trenger kanskje XP driver på floppy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå