YojimboVII Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Orker du ikke ramse opp 10 gode filmer så gi et par filmtips i steden da vel Det fins så mange gode filmer så jeg setter de ikke i noen rekkefølge. _________________________________________________________________ Nr.1 The godfather part I Nr.2 The godfather part II Nr.3 Raging Bull Nr.4 Scarface Nr.5 Ali Nr.6 The Pursuit of HappYness Nr.7 The Hurricane Nr.8 300 Kommer ikke på noen flere i farta her jeg, er for trøtt nå =) Denzel Washington er min favoritt skuespiller btw. Sett opp listene deres sånn som jeg gjorde så blir det lett for folk å lese. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vi har en del slike tråder i forumet, dog noen har blitt stengt. Bruk søkefunksjonen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette blir en telletråd uten mål og mening. En katalog med haugevis av filmtitler kan alle lese seg fram til på IMDb, Wikipedia, All Movie Guide osv. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg