Irrelevant Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har to skjermer, én med oppløsning 1600x1200 og én med oppløsning 1280x1024. Hvordan stiller jeg inn slik at jeg får de oppløsningene når jeg kjører i dual screen-konfigurasjon? Når jeg har testet blir den store skjermens oppløsning redusert til lik den lilles. Er det mulig å konfigurere det slik at jeg har et spill, f.eks. Battlefield 2, på den store skjermen, mens jeg har skrivebord på den andre? Skjermkort: Nvidia 8800 GTX Skjermer: Sony SDM-S205F og BenQ FP937s Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Vel jeg har kjørt med to skjermer, og det er bare å bruke instillingene som du finner ved å høyreklikke på skrivebordet og endre oppløsningen slik som du vil. De fleste spill vil bare vises på den ene skjermen, den andre er inaktiv, vet ikke om det går ann å gjøre så mye med det. Hvis spille kom i vinduer skulle det jo i teorien gå ann og dra vinduer over til den andre skjermen og fått enda mer ut av spillet... Jeg har 8800 GTS. Endret 7. september 2007 av Hansforum Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Vel jeg har kjørt med to skjermer, og det er bare å bruke instillingene som du finner ved å høyreklikke på skrivebordet og endre oppløsningen slik som du vil. De fleste spill vil bare vises på den ene skjermen, den andre er inaktiv, vet ikke om det går ann å gjøre så mye med det. Hvis spille kom i vinduer skulle det jo i teorien gå ann og dra vinduer over til den andre skjermen og fått enda mer ut av spillet... Jeg har 8800 GTS. 9449503[/snapback] da må de kjøre horinzontal løsning. Noe som da krever samme oppsløsning. Ellers er dual screen i spill på vei inn, og først ute med støtte for dual screen er/var world in conflict =) ellers kan man kjøre hvilke som helst oppløsning mellom de to skjermene i dual screen Kjører f.eks en 19" på 1440x900 og lcd tven min på 27" 1366x768 Endret 7. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Min erfaring er at for å få til forskjellige oppløsninger må du kjøre dual-view ikke clone. Hvis du kjører clone vil automatisk oppløsningen bli stilt det samme som den laveste på begge skjermer. Endret 7. september 2007 av håvard87 Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg testet ut Dualview (la ikke merke til det alternativet da jeg holdt på i stad) og da funket det med korrekte oppløsninger. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Eg hadde og same problem. Han må visst reboote for å bruke dualview Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå