Delvis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Noen som vet om/hvor denne serien er tilgjengelig på noen måte? Fantomet i Louvre som den het når den ble sendt på NRK i 1966 Edit: Obs, skulle sikkert vært under "TV". Sorry, kanskje dere kan flytte den Endret 7. september 2007 av groenn Lenke til kommentar
Heia Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei.. Lenge siden du skrev dette, men får håpe du får svaret.. Belphegor eller Fantomet i Louvre som den heter på norsk finnes på DVD, den kan kjøpes på www.amazon.fr ( http://www.amazon.fr/Belph%C3%A9gor-fant%C3%B4me-Louvre-LInt%C3%A9grale-feuilleton/dp/B00005A9SB/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1313764552&sr=1-1 ) kun med fransk tale, og så vidt jeg kan se desverre uten undretekster.. Jeg har episodene i divx format med italienske undertekster, er i en prosess med å oversette de til norsk.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg har episodene i divx format med italienske undertekster, er i en prosess med å oversette de til norsk.. Og hvordan går det? Er meget interessert i denne serien selv, men finner fremdeles bare Italienske undertekster. Hadde vært jævlig fett om noen fikk fikset engelske/norske undertekster på denne lille saken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Ja Endret 5. februar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
ata93 Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg har den på DVD med engelske undertekster. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Det har ikke jeg, men jeg har fått sett den. Magiske greier! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 Tror ikke der finnes DVD med Engelsk tekst? Såvidt jeg vet er der en Fransk, en Italiensk og en Tysk DVD. Den Tyske har Tysk undertekst. Men jeg har også nå fått sett den med Engelsk tekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå