Gå til innhold

Nytt HK, CPU (Intel), RAM 2Gb. & GFX til maks 6K

Anbefalte innlegg

har da endelig skrapt sammen ørlite ekstra penger og

planen er å oppgradere maskina, noe den sårt trenger ;)

foreløpig handlevogn

ser da slik ut atm, men har problemer med valg av hk og ram, valget av 8800gts er endelig, men vet ikke om det er store forskjellen på produsentene...

valgte q6600 da den er rimelig og fremtidsretta og det føles mer riktig enn å gå for e6850 :p

den skal primært brukes til spilling av world of warcraft/bioshock/og eventuelt andre nye krevende spill som f.eks crysis:)

noen som har noen meninger å dele? ;)

ps: maskina må ikke over 6K

Endret av vnotland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ganske bra ut, trodde ikke man kunne få sånt oppsett til under 7k faktisk, men det gjorde det..

Kanskje strømforsyninga vil holde, jeg vet ikke helt, 8800 og q6600 bruker mye strøm sammen, så er ikke så sikker der, kanskje noen andre kan komme med noe ang. det..

Lenke til kommentar

Hovedkortet har fått flere gode tilbakemeldinger (TEST). Tror ikke du går feil med det. Absolutt mye kraft for pengene i dette oppsettet. Du har også 4 DDR2 slotter, og på toppen av det hele 2 DDR3 slotter om du plutselig skulle ha behov for det/evt prisene på DDR3 minne blir dumpet.

Edit: DDR2 og DDR3 minne kan selvfølgelig ikke brukes samtidig.

Endret av heisann80
Lenke til kommentar
ekstra spørsmål før jeg legger meg:

holder det med en 480W strømforsyning til dette oppsettet eller er jeg nødt til å oppgradere dette også?

link til strømforsyning

9449819[/snapback]

Ville ikke tatt den psuen hvis jeg var deg :no: hadde en psu fra samme produsent, bare større (680W) og den var tragisk dårlig :thumbdown: var ustabil, ga feil spenningsverdier, fucket til et hovedkort og bråket som en orkan :thumbdown: har lest flere som har erfart akkurat det samme som meg!! Og en annen ting, jeg fatter ikke hvorfor de reklamerer med at psuen har 80mm vifter, den kjøler jo altfor lite og gjør den støyete og fæl :thumbdown: og de reklamerer åsså med "pure power" noe som den rett og slett ikke er og en siste ting de reklamerer for, som er virkelig latterlig er at den er silence :lol: bullshit :thumbdown: mitt råd til deg hvis du allerede ikke har bestillt da er å "ligg unna" den suger rett og slett :thumbdown: tror ikke din er no særlig bedre :thumbdown:

Endret av superbygger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...