Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sit og vurderar ein ny PC.

Har sett meg ut dette kabinettet:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330857

PC'en skal brukes primært til musikk, bilder, video surfing og spel. Alt skal køyre på 1920x1080p, so eg reknar med at eg bør ha nokonlunde kurant skjermkort (SLI oppsett?). Type spel som skal køyrast er ukjent foreløbig, men vil ha PC som kan køyre det meste i god kvalitet. Grunnen til at eg har sett meg ut dette kabinettet er å ha ein liten skjerm slik at eg slepp å slå på storskjermen berre for å åpne iTunes.

Eit anna viktig poeng er at Vista skal være lynkjapt ( = mykje minne). Har då tenkt meg at Core 2 Quad burde være ett godt valg, men korleis kjem denne ut med tanke på støy? Støy er eit viktig moment, då PC'en er tenkt å stå på heile tida, i stova (delvis fungere som server).

I tillegg kjem eg til å køyre i gong ein Gentoo i dual boot med Vista.

Alt i alt er eg ute etter ein stillegåande PC, som er kraftig nok til å køyre verdens (etter mi meining) tyngste, og mest vekkasta oppgradering hittil, lynkjapt og knirkefritt. Mission impossible?

Då mine hardware kunnskapar er noko rustne og utdaterte søkjer eg råd. Budsjettet er i utgangspunktet 10-15000, men kan nok utvidast noko, om nødvendig.

På førehand takk for tips om kompatibel hardware innanfor behovet :)

Edit:

Skriveleif....

Endret av Slartibartfast
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Quad blir ganske varmt (=støy), ville vurdert Core 2 Duo 6850, den vil også være raskere i spill og ved vanlig bruk en en Q6600.

- Siden du ønsker å bruke den til tunge spill, må du nok opp i 8800 GTS 640 MB, evt går for et 8800 GTX. SLI er unødvendig.

- Gå for et P35 HK, alle disse har passive kjøleløsninger, så du kan finne et som passer ditt budsjett/ønsker. Disse er også klare for fremtidige oppgraderinger av f.eks CPU.

- 2 GB RAM er nok for rask bruk av Vista. Skal du ha 4 GB RAM, bør du kjøpe 64 bit Vista, som muligens vil gi deg noen utfordringer på driversiden.

- Om du finner rom for det i budsjettet, så er de nye 750 GB diskene raske og relativt kjølige. Ønsker du å "ta han helt ut", kan du kjøpe en 150 GB raptor som systemdisk.

Lykke til !

Lenke til kommentar

Då legg eg nok Quad "drømmen" på hylla inntil vidare. Reknar med at det er E6850, og ikkje QX6850 du tenkte på?

2gb minne for vista er ikkje nok. Har 2gb og vista business på thinkpad'en min, og det er ikkje direkte tilfredstillande. Bør eg satse på DDR2 eller DDR3?

Finnes det noko "hovedkort vegvisar" der eg kan velge kva funksjonar eg er ute etter?

Når det gjeld grafikkort. For ei tid tilbake, når SLI vart lansert var det mykje snakk om å kjøpe to billege grafikkort og få same/betre ytelse som med eit dyrare. Har dette endra seg, eller hugsar eg feil?

Ang. harddisk tenkte eg å bruke min aldrande Raptor 37gb til systemdisk (eller er dei nye raptorane mykje kjappare?), og fylle kabinettet med t.d. 500gb diskar. Ynskjer då eit hovedkort med RAID 5 støtte (3 diskar+1 hot spare. Dette på grunn av sikkerheit, ikkje ytelse), men er det noko hovedkort som har ekte RAID 5 (ikkje software/system CPU)?

Endret av Slartibartfast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...