Swolebraham Lincoln Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Haha, innrømmer at jeg lo godt når jeg så noen av faktaopplysningene på denne siden :!: www.larsmonsenfacts.com "Det finnes ikke ekko i fjellet, det er bare Lars Monsen som kødder med deg." Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Og for de som ønsker klikkelink: www.larsmonsenfacts.com Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Om ikke hele konseptet var en dårlig kopi av Chuck Norris-facts kunne det vært ganske så morsomt. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Om ikke hele konseptet var en dårlig kopi av Chuck Norris-facts kunne det vært ganske så morsomt. 9450116[/snapback] Chuck Norris-kopi = Bytte ut chuck norris med et annet navn, og ferdig.Disse "faktaene" er spesialtilpasset til Lars Monsen (de fleste av de), og det gjør de morsomme selv om idéen om å lage slike vitser kom fra Chuck Norris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nei, Vin Diesel facts var før Chuck. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvem bryr seg? Det er fortsatt litt festelig. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Syns disse var bra. Var flere av de jeg tenkte "haha helt enig" når jeg leste. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Chuck Norris-kopi = Bytte ut chuck norris med et annet navn, og ferdig.Disse "faktaene" er spesialtilpasset til Lars Monsen (de fleste av de), og det gjør de morsomme selv om idéen om å lage slike vitser kom fra Chuck Norris. 9450137[/snapback] Men Chuck Norris facts var moro fordi i filmene hans ble han fremstilt som om disse var sanne. Synes ikke det blir like moro å ta de samme vitsene og modifisere de til å passe med norsk natur og jakt. Endret 8. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) De fleste Chuck-factsene kommer fra Mr T-facts. Mr T var den originale kickass-superfyren på TV (A-Team). Endret 8. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Men Chuck Norris facts var moro fordi i filmene hans ble han fremstilt som om disse var sanne. Synes ikke det blir like moro å ta de samme vitsene og modifisere de til å passe med norsk natur og jakt. 9451374[/snapback] Jeg synes de er morsomme. "Det finnes ikke ekko i fjellet, det er bare Lars Monsen som kødder med deg." Endret 8. september 2007 av Zerd Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Lars Monsen har hatt snøballkrig med seg selv i helvete. Når Lars Monsen skal more seg, sitter han for seg selv midt på vidda, og forteller seg selv vitser han ikke har hørt før. haehaeheaheahhea Endret 8. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvem er Lars monsen? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 serr ? vet du ikke det ? herregud.. http://www.google.no/search?hl=no&q=lars+m...=S%C3%B8k&meta= http://no.wikipedia.org/wiki/Lars_Monsen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 "Det finnes ikke ekko i fjellet, det er bare Lars Monsen som kødder med deg." 9452359[/snapback] Den var faktisk ganske så morsom! Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvem er Lars monsen? 9453052[/snapback] Spørr din mor eller far gutt! Lars Monsen er Norges svar på Chuck Norris! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 google ? jeg har faktisk linka 2 linker til lars monsen lengre opp Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 "Lars Monsen har ikke føtter. Han har fjellsko." :!: Han er the shit! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Lars Monsen er det barskeste mannfolket på denne sida av verden. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 En liten necro her nå siden det allerede var en tråd om temaet. Et par gode dukket opp på et fuktig vorspiel her forleden. Her er de jeg husker i farten: "Lars Monsen spiser den gule snøen." "Når Lars Monsen pisser går bjørnene med Gore-Tex." "Det hender Lars Monsen går i byen som en vanlig mann." "Erfarne fjellfolk lytter til Lars Monsen." "Når Elgen er fyllesjuk roper den på Lars Monsen." Hw.no's forumlesere kan sikkert hoste opp flere gode facts tenker jeg Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har en til Chuck Norris jeg da. "Den eneste som kan drepe chuck norris er chuck norris" Men jeg syns Lars Monsen sine er bedre "Lars Monsen får fisk i fiskelause vatn" Og; "En gang spilte Lars Monsen golf. Da fikk han 18 hole-in-ones, og 8 ørreter på over 3 kilo i sidevannshinderet." Da var det antagelig ikke fisk i det vannet heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå