Lefse Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ja, nå har jeg sett både serien og filmen Full Metal Alchemist, og syns både serien og filmen var svært bra. Nå er jeg på jakt etter en ny serie som ligner. Trenger ikke ligne sånn at det er samme "teknikkene" og slikt de bruker, det viktigste er at karakterene og båndene og forholdene mellom karakterene er som i FMA. Karakterene i serien var det jeg likte best, nemlig. Mulig jeg spør litt vanskelig her nå, men er det noen som har noen forslag? Endret 7. september 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 - last exile - full metal panic - macross zero - death note - infinite ryvius - planetes - peace maker kurogane Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Ahh, mange takk. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8156637 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Hm, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg synest "Seirei no Moribito" er ganske morro. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Men den serien ligner ikke i det hele tatt på FMA. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 D.Grey-man minnet meg litt om FMA av en eller annen grunn. kanskje ikke helt i begynnelsen, men litt senere uti Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nobrains: Syns ikke FMP lignet mye på FMA Mulig du liker FLCL (Fooly Cooly). Veldig enkelt å bli "glad" i karakterene. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hm, "Fooly Cooly" sier du? Jaja, får sjekke det ut. Engelsk eller japansk? Endret 10. september 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Den serien var... spesiell. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jepp, kun 6 episoder. Men den eier som bare det ^^ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Var litt vanskelig å få tråden i, men den var egentlig bra, på en spesiell måte. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nobrains: Syns ikke FMP lignet mye på FMA Mulig du liker FLCL (Fooly Cooly). Veldig enkelt å bli "glad" i karakterene. 9465638[/snapback] Personlig syntes jeg ingenting egentlig ligner på FMA. Det er ikke som feks en mech serie som du lett kan liste opp haugevis liggnende av. Jeg syntes det var litt vanskelig og finne noe som lignet direkte. Jeg prøvde og liste opp de jeg kunne komme på som hadde en god storyline oppbygging mot personene. Men alt blir jo relativt, er en del år siden jeg så noen av de jeg listet opp også. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Akkurat FMP ble litt for langt unna fma da. Du kan jo prøve scrapped princess. Den deler en del trekk med fma, for eksempel veldig lite romantikk, den har litt mystikk om hvordan hvordan verden er / har vært, og selvfølgelig noen overnaturlige elementer, om ikke like framtredente som i fma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå