medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg snuste i ca. 10 år før jeg sluttet. Hvorfor ? Damer.. 9449446[/snapback] skjønner, for ikke lenge siden bestemte jeg og dame oss for å ta en pause, noen måneder så jeg tenkte jeg skulle ta dette snus prosjektet nå som hun ikke nekter meg det Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Er pose snus dyrere enn vanlig? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hasj er ikke farlig å prøv litt. Det er værre å drikke alkohol i lengden. Grunnen til at alkohol er lovelig er på pga. staten tjener mye penger på det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Hasj er ikke farlig å prøv litt. Det er værre å drikke alkohol i lengden.Grunnen til at alkohol er lovelig er på pga. staten tjener mye penger på det. 9450305[/snapback] Det er var et passe dårlig utspill fra din side gutt.. Hasj er veldig farlig, du skall på ingen måte gå rundt her på diskusjon og si at det ikke er farlig og røyke hasj eller bruke andre rusmidler. Alkohol er ikke så skadelig som hasj er.. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du har rett. Det var dumt sagt, ikke gjør det. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ikke begynn med hasj-vs alkohol diskusjonen her og, faen da. Prøv snus. Om du liker det, fortsett, om du ikke liker det; Do the math. Om du finner ei dame som finner det totalt forkastelig, så slutt. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er var et passe dårlig utspill fra din side gutt..Hasj er veldig farlig, du skall på ingen måte gå rundt her på diskusjon og si at det ikke er farlig og røyke hasj eller bruke andre rusmidler. Alkohol er ikke så skadelig som hasj er.. 9450669[/snapback] Hasj er et veldig bra legemiddel og har få bivirkninger. Dog er det ekstremt vanedannende, og de færreste har nok viljestyrke til å bare "teste" det. Vel det skal sies at søsteren min testet det for 10år siden, uten å gjenta vågestykket. At alkohol er mindre skadelig enn hasj har ikke rot i virkeligheten, dog er det ikke like vanedannende. Alkoholvanene her i Norge er likevel helt på trynet. Ekberg, hvis du virkelig har lyst til å lek med helsen, så test ting som basehopping, strikkhopp, etc. Skal love deg du lir høy på adrenalin. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hvis du vil se ut som en pokkers idiot mens du snuser så er det bare å kjøre på. Endret 8. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor vannedannende hasj egentlig er, vil jeg aldri forstå meg på. Alle mine brødre har prøvd det, samt svigerinnen min. Jeg kan med stor sikkerhet si, at de fleste søskenbarna mine har røykt deg og, av de ble bare èn avhengi. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Hvor vannedannende hasj egentlig er, vil jeg aldri forstå meg på. Alle mine brødre har prøvd det, samt svigerinnen min. Jeg kan med stor sikkerhet si, at de fleste søskenbarna mine har røykt deg og, av de ble bare èn avhengi. 9450886[/snapback] hvilken familie er det du har? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor vannedannende hasj egentlig er, vil jeg aldri forstå meg på. Alle mine brødre har prøvd det, samt svigerinnen min. Jeg kan med stor sikkerhet si, at de fleste søskenbarna mine har røykt deg og, av de ble bare èn avhengi. 9450886[/snapback] Jeg har ikke personlig erfaring med det, så jeg må spøre et spørsmål. Var det noen av brødrene dine som røykte det i en lite periode, f.eks 2 ganger om dagen i to uker? Freud angret veldig etter han hadde fått hele familien sin avhengi på denne "vidundermedisinen". Han var en stor forkjemper for hasj i begynnelsen av sin karriere. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Er posesnus billigere enn vanlig? Er det posjons-snus man kaller det? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor vannedannende hasj egentlig er, vil jeg aldri forstå meg på. Alle mine brødre har prøvd det, samt svigerinnen min. Jeg kan med stor sikkerhet si, at de fleste søskenbarna mine har røykt deg og, av de ble bare èn avhengi. 9450886[/snapback] Jeg har ikke personlig erfaring med det, så jeg må spøre et spørsmål. Var det noen av brødrene dine som røykte det i en lite periode, f.eks 2 ganger om dagen i to uker? Freud angret veldig etter han hadde fått hele familien sin avhengi på denne "vidundermedisinen". Han var en stor forkjemper for hasj i begynnelsen av sin karriere. 9450921[/snapback] De prøvde det bare ett par ganger, så ga de opp Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hasj er ikke farlig å prøv litt. Det er værre å drikke alkohol i lengden.Grunnen til at alkohol er lovelig er på pga. staten tjener mye penger på det. 9450305[/snapback] Det er var et passe dårlig utspill fra din side gutt.. Hasj er veldig farlig, du skall på ingen måte gå rundt her på diskusjon og si at det ikke er farlig og røyke hasj eller bruke andre rusmidler. Alkohol er ikke så skadelig som hasj er.. 9450669[/snapback] hmm, vis meg dine kilder, takk. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hvorfor plutselig begynne å snuse, ekberg? prøv nick & johnny, kanskje du går rett ned i bakken Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg snuser ikke 9449169[/snapback] Hvorfor snuse da? Og ja: Du er for liten til å snuse Endret 10. september 2007 av DNA Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 jeg prøvde EN gang i 8. Klasse. Ble svimmel, prøvde aldri igjen. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 jeg prøvde EN gang i 8. Klasse. Ble svimmel, prøvde aldri igjen. 9469637[/snapback] samme med meg, men må prøve igjen Lenke til kommentar
kavk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hvorfor skal du prøve bare for å prøve? når du har prøvd det før=p Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 hvorfor skal du prøve bare for å prøve? når du har prøvd det før=p 9470849[/snapback] Det vet jeg ikke. Det er mange unge nå til dags som begynner og snuse, av en eller annen grund. Nå skall jeg prøve, men ikke bli avhengi. Jeg åpnet en elendig diskusjonstråd om det, ikke lag noe stort utav det. Spørsmål står i første posten;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå