kosteb00 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 nettopp installert QX6800 på evga 680i hovedkort. Problemet jeg har et at innimellom når jeg bruker tastaturet så piper det (som om jeg bruker en combo som ikke finnes) og når jeg spiller bioshock så begygnner plutselig figuren å gå fremover. Noen som vet hva dette problemet er? PS: når jeg skrev dette innlegget pep det fem ganger Lenke til kommentar
kristovs Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvordan type tastatur? Trådløst eller tråd? Er dette egentlig en prosessorfeil? Heh... Krstjn Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 nettopp installert QX6800 på evga 680i hovedkort. Problemet jeg har et at innimellom når jeg bruker tastaturet så piper det (som om jeg bruker en combo som ikke finnes) og når jeg spiller bioshock så begygnner plutselig figuren å gå fremover. Noen som vet hva dette problemet er? PS: når jeg skrev dette innlegget pep det fem ganger 9448959[/snapback] hei! går utifra at du benytter ett PS2 tastatur..? EVGA har problemer med PS2 tast, bytt til ett USB tastatur! Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 nettopp installert QX6800 på evga 680i hovedkort. Problemet jeg har et at innimellom når jeg bruker tastaturet så piper det (som om jeg bruker en combo som ikke finnes) og når jeg spiller bioshock så begygnner plutselig figuren å gå fremover. Noen som vet hva dette problemet er? PS: når jeg skrev dette innlegget pep det fem ganger 9448959[/snapback] hei! går utifra at du benytter ett PS2 tastatur..? EVGA har problemer med PS2 tast, bytt til ett USB tastatur! 9450061[/snapback] jeg bruker det samme tastaturet som tidligere. eneste som er nytt er prosessoren. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 nettopp installert QX6800 på evga 680i hovedkort. Problemet jeg har et at innimellom når jeg bruker tastaturet så piper det (som om jeg bruker en combo som ikke finnes) og når jeg spiller bioshock så begygnner plutselig figuren å gå fremover. Noen som vet hva dette problemet er? PS: når jeg skrev dette innlegget pep det fem ganger 9448959[/snapback] hei! går utifra at du benytter ett PS2 tastatur..? EVGA har problemer med PS2 tast, bytt til ett USB tastatur! 9450061[/snapback] jeg bruker det samme tastaturet som tidligere. eneste som er nytt er prosessoren. 9450138[/snapback] Har du et USB tastatur du kan teste? Selvom du bruker det samme tastaturet som før, kan det ha skjedd noe med det. Skader jo ikke å prøve. Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 nettopp installert QX6800 på evga 680i hovedkort. Problemet jeg har et at innimellom når jeg bruker tastaturet så piper det (som om jeg bruker en combo som ikke finnes) og når jeg spiller bioshock så begygnner plutselig figuren å gå fremover. Noen som vet hva dette problemet er? PS: når jeg skrev dette innlegget pep det fem ganger 9448959[/snapback] hei! går utifra at du benytter ett PS2 tastatur..? EVGA har problemer med PS2 tast, bytt til ett USB tastatur! 9450061[/snapback] jeg bruker det samme tastaturet som tidligere. eneste som er nytt er prosessoren. 9450138[/snapback] Har du et USB tastatur du kan teste? Selvom du bruker det samme tastaturet som før, kan det ha skjedd noe med det. Skader jo ikke å prøve. 9450191[/snapback] Da var nytt tastatur i hus med usb og DET VIRKET. THANKS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå