dolbyac3 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Heisann fikk tak i meg en LG 50PC55, her er linken til den: https://prisguiden.no/product.php?productId=74954 Prøvde å kjøre HDTV fra PC til TV`en, men får ikke noe bilde i det hele tatt. hardware er Nvidia Gforce 7600GT med dual DVI utganger, kjører nyeste drivere. PC`en er koblet til via en 10 meter lang HDMI kabel som har HDMI/DVI plugg ved PC. har kjørt dette for på en annen LG 50" plasma uten noen problemer. PC`en "ser" TV`en (får identifisert den) og den kjenner også igjen min Acer 22" Widescreen. har vært inn i kontroll panelet til nvidia og satt opp både clone view og dual view med forskjellige oppløsninger, også prøvd forskjellige skaleringer uten at det hjalp. også prøvd tilpassede oppløsninger uten at det skjedde noe. også satt GD signalet til 720 (selv om TV`en kan skalere til 1080) noen tips anyone? Tor Inge. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Heisann fikk tak i meg en LG 50PC55, her er linken til den: https://prisguiden.no/product.php?productId=74954 Prøvde å kjøre HDTV fra PC til TV`en, men får ikke noe bilde i det hele tatt. hardware er Nvidia Gforce 7600GT med dual DVI utganger, kjører nyeste drivere. PC`en er koblet til via en 10 meter lang HDMI kabel som har HDMI/DVI plugg ved PC. har kjørt dette for på en annen LG 50" plasma uten noen problemer. PC`en "ser" TV`en (får identifisert den) og den kjenner også igjen min Acer 22" Widescreen. har vært inn i kontroll panelet til nvidia og satt opp både clone view og dual view med forskjellige oppløsninger, også prøvd forskjellige skaleringer uten at det hjalp. også prøvd tilpassede oppløsninger uten at det skjedde noe. også satt GD signalet til 720 (selv om TV`en kan skalere til 1080) noen tips anyone? Tor Inge. 9448906[/snapback] har du valgt riktig kilde på plasmaen din? og ikke kobla hdmien i en utgang på tv hvis det er? Endret 10. september 2007 av robin1379 Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 den står sikkert på hd tv istede for skjemen din.. ' Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 joda, har valgt riktig kilde på TV`en ja får bilde via SVHS da, men dog det er i nærheten av hvor bra det kan være med HDMI hva du mente med "står på HDTV istedet for skjermen"?? den er satt opp i skjermkortet med at den skal behandles som HDTV ja T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå