Knebel Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Riktignok et "en jeg kjenner" rykte fra PS3Forums, men tenk om bare.. Vi har jo sett påståtte scans fra spillet, så kanskje en teaser er på vei? http://ps3forums.com/showthread.php?t=97018 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Når begynner TGS? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 22 er det ikke? Viss det er Tokyo GameShow det er snakk om Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ooooh, da skal jeg vente i spenning til da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Etter en liten googling fant jeg fram at jeg tok ut datoen midt i showet. TOKYO GAME SHOW 2007 9/20(Thu)-23(Sun) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 En nyhet for Mala dette Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Åå, ICO Dette var en av grunnene til at jeg valgte Sony ... Bare ubeskrivelig uheldig at jeg endte opp med en av de få PS3ene som fikk en hardware-feil etter kun to uker. Så må hele stasen sendes til SHG for deretter å bli reparert/mulig de sender ny. Noen har en peiling eller erfaring med hvor lang tid dette vil ta? Beklager OT, men vil helst ikke lage en helt ny tråd bare for dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 En nyhet for Mala dette 9449718[/snapback] Las dette selv tidligere, holdt mildt sagt på å gå av skaftet. Men var sjuk så måtte ta det med noen håndfuller hodepine tabletter SotC og ICO var kanskje de beste spillene eg spillte i fjor. Så ja, eg gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bare fått spilt SotC jeg da, helt fantastisk spill. Håper virkelig dette ryktet stemmer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du burde definitivt spille igjennom ICO Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå