Eriqo Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Satt og spilte Bioshock idag, da jeg plutselig fikk en melding av en kompis, på LIVE. "Ikke last ned Bioshock update. Den gjør at spillet lagger noe sinnsykt" Noen som vet om dette stemmer? MVh Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er folk her på forumet som har hatt dårlig erfaring med oppdateringen så det ligger nok noe i det. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Trokke den er så helt grei nei. Ville hoppa over den til det kommer en ny patch. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg synes det virker fint nok i utgangspunktet, så jeg ser ingen hensikt med å patche i det hele tatt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 For å svare på spørsmålet så fucker patchen opp spillet ved at det hakker. IKKE installer den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Er egentlig ingen grunn til og Patche enda, ettersom ingen "større" bugs er funnet, men her er hva de sier... It should fix lots of the stability problems some of you are having with the game, particularly when loading autosaves. The audio in the title menu has also been sorted out, and computer-controlled characters should now behave around health stations. There you go, then. It isn't the secret plasmid pack we were all secretly hoping for. Or the Super Ted costume we were promised for our birthday. Never mind. Kilde! Og med det sagt så er det ytterst få som har fått problemer med dette, men som vanlig som er det de som har fått problemer man leser om, og ikke de som det går fint for. EDIT: Ellers så kan man prøve og holde LB og RB inne når spillet booter opp. Det gjør underverker. Endret 8. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg slet med at spillet frøs og ble helt svart en liten stund når jeg oppgraderte tonic's og harvesta little sisters! Dette forsvant helt etter patchen, men jeg opplever av og til litt lagg! Men minimalt. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hos meg er det bare noen nivåer som hakker etter jeg la inn patchen. Men ikke alle nivåer. Også la jeg merke til at findene løp etter health stations når dem har lite liv igjen. Det gjorde dem ikke før. Endret 8. september 2007 av Billy_Bob Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Men he...... er det derfor ja!? Mitt spill begynte å hakke, dvs. 1-2sekunders lag hvert 15 sekund + - Lenke til kommentar
baltie Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Også la jeg merke til at findene løp etter health stations når dem har lite liv igjen. Det gjorde dem ikke før. 9450746[/snapback] Det ble plutselig mye viktigere å hacke health stations etter patchen, ja. @chiefo: Det skal visst hjelpe å holde inne LB+RB mens spillet starter. Det skal visst slette harddisk-cachen, noe som vil løse problemet ditt. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da dropper jeg denne patchen. Synes jo spillet er feilfri, har ikke lagt merke til noe bugs enda. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da dropper jeg denne patchen. Synes jo spillet er feilfri, har ikke lagt merke til noe bugs enda. 9453558[/snapback] Lurt! Installerte patchen og nu frøs spillet 3 ganger på rad når jeg går inn i Arcadia igjen og hver gang jeg sender vepsene på noen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da veit eg ka eg ikkje skal gjøre neste gang eg fyrer opp spillet Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Godt at jeg så dette nå, fordi jeg hadde planer om å boote opp Bioshock her i natt og spille litt siden jeg kom så tidlig hjem fra byen. Da blir det ingen oppdatering her i huset! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Edit: Ser nå at dette er på microsoft delen av forumet, nvm. Endret 8. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fint at jeg oppdaterte før jeg så denne tråden da.. Spillet mitt lagga 1-2 sekunder hvert 15-25 sekund det også (er i Arcadia hvis det har noe å si, var ikke sånn før oppdatering). JÆVLIG irriterende. Tenkte kanskje det hjalp å slå av og på konsollen men når jeg skulle slå den på igjen fikk jeg tre røde lys. HURRA (Kanskje verdt å nevne at jeg har brukt håndkle trikset et par ganger for å utsette innsending av 360'en min.. =P Men den pleier å funke i et par dager etter at jeg gjorde det men jeg gjorde det idag også streika den igjen etter Bioshock) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå