zZzZz Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Som Pluto sa, så vil det bare bli sånn at "fjerne avataren min, bare fordi den er en pixel mer enn han som hadde 50x51?". Så får han lov, og dermed kommer nestemann; "Fjerne avataren min, bare fordi den er en pixel mer enn han som hadde 50x52?" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 La selv til min avatar i dag, hadde ingen problemer med å resize den til rett størrelse. Var faktisk bare å skrive inn 50, så resiza den andre sida si etter den. (Tok selfølgelig den støreste siden, men det virker ikke slik som at det er alle som gjør det). Dette var ingen problemer, og tok meg ikke noe lengre tid. Dette kan da umulig være noe å krangle etter. hva sa du? Ingen problemer? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hihihihihi..... Busted Hartge Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Står 51 x 39 pixels her også, Sir... Hmmm Nei, nå må vi ikke mobbe... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hartge du har bare til å fjerne den . Ikke noe forskjells behandling her nei Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 oops :oops: :o Skjønner ikke hvordan det gikk til, men er vertfall retta på nå Selv den beste gjør feil av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå