Gå til innhold

Får være grenser..

Anbefalte innlegg

Avataren min ble slettet fordi den var på 50x51 pixler. Dakar lille Hardware som ikke kan se mellom fingrene med én pixel? Kan ikke ha mye å gjøre en lørdagskveld klokken elleve, når de sitter og sletter en avatar fordi den er én pixel for stor. God jul og godt nytt år!

PS. Det var den eneste grunnen til at den ble slettet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Ja det er helt utrolig dette forumet begynner å bli som et land som har diktaturstyre :(

Huff! Ja, nesten som USA.

*grøss*

Lenke til kommentar

Det der kunne jo vært løst lett fra de som holder detta forumet, det går ann å sette en maximumsgrense for høyde og bredde som justerer seg automatisk!.. Å for de som da har for store, vil det bare se rart ut.. voilà, problem løst.. :D <--- Å ja, dette ser mer ut som en som har MYE å skjule!! :wink:

Lenke til kommentar
Og så har nestemann 50*52 som kun er en mer enn deg, og så nestemann med 50*53 osv, og alle er like sytete pga at det kun er en mer enn hva den andre ungen har...

Er du dum?

Saklig spørsmål Nuffern. Skjønte du ikke poenget mitt så kommer det nok med alder og utdanning. Du har sikkert fått med deg all den diskusjonen som det har vært angående størrelsen på avatarene, og holdningen til moderatorene på dette. Ganske enkle regler for de fleste oppegående av oss, og egentlig ikke så mye å diskutere. God natt.

Lenke til kommentar

Er det så ufattelig mange barnehage-unger på forumet som ikke klarer å følge noen få enkle regler uten å måtte bli passet på av dagmammaen?

Moderatorene/administratorene har sagt at det er MAX 50x50 og 6KiB store avartarer.

Vær uenige hvis dere vil, men respekter avgjørelsen og hold dere til reglene.

:grumpy:

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, og jeg har allerede rettet meg etter det!

ser nå ut som du har en ny en på 50x51px for min del.

Det er bare det at det virker ekstremt drøyt å "jakte" opp de med et bilde som kun er 50x51 pixler. Hadde hatt full forståelse om den var på 55x60 eller noe. Virker bare veldig smålig..

Tror ikke moderatorene jakter bare for å tilfredstille noen sadistiske lyster, men når de ser en eller får tips om en så er det samme hvor mye for stor den er. Er den for stor så er den for stor.

Lenke til kommentar

Jeg synes de kriteriene som er stillt for avatarer er latterlige. Vanligvis er "normale" avaterer på 64x64, det er en mere brukt standard en hva dette forumet bruker.

Det er brukerne som utgjør forumet til det det er og har blitt, uten dem, hva da? Jeg synes nå at moderatorene burde være litt mildere i tonen sin.

Jeg leita forleden som en gal etter å finne en avatar som var 50x50, fant noen, men fikk beskjed i dag om at den var slettet, så da var den sikkert for stor da, eller...

Tror det er noen som liker å være politi her.

"Regler er til for å holdes" vil kanskje noen si. Kan noen av dere som har sertifikat, kjørt 1-2 km over fartsgrensa?

Isåfall ryker poenget med "slike" utsagn.

Lenke til kommentar
ser nå ut som du har en ny en på 50x51px for min del.

Svarte! La den i feil mappe når jeg lastet den opp, og da pekte jo linken mot den gamle. Har fikset det nå. Takker for at du sa ifra. De hadde nok utestengt meg for livstid hadde de sett det.. levde litt på kanten nå altså. :lol:

Neida, men takk for at du sa ifra ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Ja det er helt utrolig dette forumet begynner å bli som et land som har diktaturstyre :(

Tja, regler pleier å bli fulgt i et diktaturstyre. Man pleier å få en alvorlig straff hvis man gjør noe galt i et diktaturstyre. Sett fra den siden er ikke moderatorene strenge nok. Finner man en avatar som er for stor, er det jo ikke verre enn å resize den til 50x50 piksler.

Joda, det er brukerne som utgjør forumet, som med alt annet her i verden, men det betyr ikke dermed at det ikke blir satt regler. Er det virkelig så vanskelig å følge så enkle regler?

Edit: en litt artig ting jeg kom på nå; emne sier "får være grenser". Ja, der har du helt rett. Den grensa er satt, og nå er det bare å følge den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...