Gå til innhold

Torrent. Privat Overføring. 1to1. Hvilken Trackert

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal overføre noe til min kompis som bor langt unna meg. Og jeg har tenkg og lage en torrent med filene. Disse filene skal kryptieres i winZip i best krytpiering 256bit-

Men hvilken trackert skal jeg bruke?

Eller finnes det annen måte og overføre denne informasjonen på?

Dette er lovlig informasjon jeg skal sende til han.

Og det er for stort for og sendes over feks msn. Og jeg tror ca 900mbyte blir for mye for disse opplastningssidene.. (Jeg har ikke tenkt og bruke noen penger på dette).

EDIT: Endret til 900megabyte, det er ikke 5Gigabyte.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke torrent portene er apen da heller.

USB Disk to the rescue.

9448822[/snapback]

Hey again. Jeg tror ikke de er åpne nei. Men uTorrent får nå til og nedlaste, og når jeg skjekker porten på nettet så er de åpen sies det.

Så torren er ikke problem.

Posten går så lang tid.

PS: Det er bare på 900 megabyte. Finnes det upplastningsider for det? Kan noen nevne noen trackerter som går ann og bruke? Jeg vet om Piratbokta, men da kan jeg risikere at andre nedaster ting de ikke skal ha. De har ingen mulighet og bryte en 256biters kryptiering. Mange teng i passordet.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

"QFT", internet slang usually meaning "quoted for truth". This term applies on forums and posting boards where users can edit their posts, thus the QFT holds the poster to their original statement. It is also used to express agreement with a previous poster's statement and validate its veracity. Other variations include "quoted for truthiness," "quoted for truthery," and "quite fucking true". QFT can also mean "quit fucking talking."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...