cHilfiger Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Hun og noen andre vi traff skal komme oppover før jul, er dette tidlig nok? har ikke avtalt dato ennå! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg traff noen under en klassetur i Mai (i 10ende), og de kom på besøk i slutten av sommerferien. Hvis dere holder kontakten, tror jeg ikke det blir noe problem. Dere bor jo i to forskjellige land, så det er ikke bare å besøke den andre en helg (vil jeg tro). Lykke til uansett =) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 JEg har tid og penger nok til å besøke henne og mine foreldre synes sikkert det bare er hyggelig, er det noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 At du bare er 15/16 år, at hun bor i Danmark og du bor i Norge, at dere bare har truffet hverandre en gang og at dere sannsynligvis (no offense) aldri vil flytte sammen eller noe lignende? Men, ingen kan nekte dere å ha det litt gøy Hvis dere begge vil treffes, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 ok, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå