Aak1 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg har prøvd meg på noen bilder av min nye MacBook (Fått igjennom skolen) Kanskje jeg synes de er fine bare pga at jeg har forelsket meg i den. Men jeg for se hva dere har å si - Nikon D80 med 18-70mm kit. - 2 sek eksponeringstid - F/8 - ISO-100 - Brennevidde-29mm - Nikon D80 med 18-70mm kit. - 2 sek eksponeringstid - F/8 - ISO-100 - Brennevidde-29mm EDIT: Dere tror kanskje at fargene er tonet opp. Men det er de ikke. Jeg tror faktisk de er tonet litt ned på ett av bildene. Endret 7. september 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 MacBooker er fantastiske maskiner.. No doubt. Fantakstiske bilder du har tatt der å Lenke til kommentar
graylady Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Nydelige bilder av en lekker maskin uten at jeg vil kalle det produktbilder ;-) Kunne passet godt under tema lidenskap eller kjærlighet. Lenke til kommentar
diggy Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Liker veldig godt hvordan eple-logoen kommer frem i bilde nr 2. Fargene gjør bildet nesten stemningsfullt, og det skal godt gjøres når man tar bilde av en pc. Burde kanskje vist litt mer av den første tasteraden? Blir litt forstyrret av skjermbildet på bilde 1. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Apple fokuserer mye på at ting skal være stilrent, skal være fine linjer, fint design osv. På disse bildene skjuler du alt som apple prøver å fremheve. Som produktbilder så anser jeg disse som mislykket. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Apple fokuserer mye på at ting skal være stilrent, skal være fine linjer, fint design osv. På disse bildene skjuler du alt som apple prøver å fremheve. Som produktbilder så anser jeg disse som mislykket. 9451500[/snapback] Du har rett i det, det var vel litt feil å kalle bildene for produktbilder. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Fine bilder, men det hadde gjort seg med et annet lys fra skjemen. Da mener jeg et annet bakgrunnsbilde som gav fra deg hvitt elle blått lys kanskje. Litt mer typisk Mac. Nr 1 funker, nr 2 blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Syns ikke du fåt fremhevet Apple's design her, vi ser ingen linjer og bildene er for mørke. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Levanger Videregående, Media og Kommunikasjon Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Ok, bare lurte på om vi gikk på samme skole siden jeg fikk den samme for et år siden heh. Bildene falt forøvrig ikke i smak hos meg, altfor mørke. Neste gang du forsøker å ta produktbilder, prøv å få lyse bilder som viser frem hele produktet eller lag gjerne en collage med et større oversiktsbilder og noen mindre bilder som viser noen av funksjonene, (f.eks magnet pluggen i dette tilfellet++). Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg skjønner hva du mener. En god idè. Men forøvrig så var dette egentlig ikke et forsjøk på å få til gode produktbilder. Produktbilder er egentlig ikke en helt passende tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå