Gjest Ballekreft Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei Jeg bestemte meg for å undersøke for testikkelkreft grunnet en kul på den venstre testikkelen. Fastlegen undersøkte meg grundig for så å bestille ultralydundersøkelse. Nå har jeg vert på to ultralydundersøkelser og skal tilbake til poliklinikken om ca en uke. Hva tyder dette på? Mine symptomer: Kuler i brystet, hyppige nese-blødninger, hodepine, kvalmhet, hoste, ryggsmerter, testikkelsmerter, kul på testikkelen, skjeiv testikkel, halusinasjoner og generell nedsatt dagsform. Aner ikke om noen av symptomene jeg nevner har noe med saken å gjøre da... Treordsregelen er teit ja... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 For å nevne det så har jeg, den siste uka, hatt volsomt med hyppige neseblødninger, hoste og betente øyne... :/ Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Neseblod, hallusinasjoner, kvalme, hodepine og dagsform kan være symptomer på stress. Hvis du bekymrer deg veldig mye, kan det slå ut som stress. Ta dette opp med legen din, så får du kanskje noe beroligende. Det er ganske vanlig at pasienter får det i påvente av resultater. Har de tatt biopsi på deg? Dvs at de stikker en nål inn i ballen din, og tar ut en vevsprøve. Vet det høres vondt ut, men du får bedøvelse. Denne vevsprøven blir så sendt til patologisk lab for undersøkelse om det er kreft du har. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Alle med smerter i testiklene, eller som er redd for att det er noe galt børr oppsøke lege snarest! Det har jeg gjort;O) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg vil tipse om følgende blogg: Ta et godt tak i balla av selveste Dotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå