Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Please folkens, stem frem Sindre, please. Ellers blir årets idol begredelig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Syns det er begredelig allerede jeg. Vi sitter nå igjen med 8 mer eller mindre totalt uengasjerende deltagere, og ikke syns jeg noen av de som kan gå videre i kveld er noe spesielt heller. Håper imidlertid litt på Sindre, syns han burde gått videre sist han var med også. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Syns det er begredelig allerede jeg. Er enig, men tenkte at om Sindre går videre kan det gjøre litt opp for de andre dårlige deltakerne. Om Sindre ikke går videre, mister Idol i hvert fall meg som seer. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 etter dagens fremførelser så syntes jeg at Åsete eller hva hun heter kommer videre .... og sindre fordiom han skuffa litt, vil se mer av han. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 I dag hadde det vært greit hvis Sindre og Linnea gikk videre. Mange gode, ja, men de to er litt mer spesielle. Åste synger jo kjempebra, men føler ikke at hun er i sitt rette element (Idol). Hun er på en måte en ferdig artist. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Uff, nei please ikke send Linnea videre. Orker ikke å se henne mer, hun synger kun en type sanger, og er uorginal. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Åste skal videre ellers er det noe feil og Sindre tar andreplassen det står mellom han og Anne-Sophie. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Synes Sindre gjorde et kjedelig låtvalg, men håper han går videre fordi. Åste imponerte skikkelig, håper virkelig hun går videre. Håper for guds skyld Linnea ikke går videre. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror Linea kommer seg videre jeg. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Er det bare meg, eller er årets deltakere sinnsykt uengasjerende? Endret 19. oktober 2007 av Sonja84 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg klarte å plukke ut 5 av 6 deltakere til i dag. Det er jeg litt småfornøyd med ettersom at det var 8.008 forskjellige mulige kombinasjoner. Jeg fortsetter å tippe, og sier at Anne Sophie og Åste går videre. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg klarte å plukke ut 5 av 6 deltakere til i dag. Det er jeg litt småfornøyd med ettersom at det var 8.008 forskjellige mulige kombinasjoner. Jeg fortsetter å tippe, og sier at Anne Sophie og Åste går videre. Håper for guds skyld du tar feil, Sindre må videre. Det får vi vite snart!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jaja...da var Linnea videre. edit: og Åste. Endret 19. oktober 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 æsj, Linnea gikk videre, er det mulig, OMG!! Sindre gikk ikke videre, F.... Nå gidder jeg ikke Idol mer, skal ikke se Idol lenger, gidder ikke å kommentere her lenger. Dette er for dårlig, og viser bare at dette er et barneprogram. BLÆ, blir kvalm. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Synes Anne Sophie fortjente å gå videre jeg, jaja Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes at Linnea og Åste var flinke Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er stolt av meg selv. Har før alle avstemningene til nå gjettet riktig på hvem som går videre Uansett så er jeg enig i avstemningen. Åste var jo i en klasse for seg, men kunne gjerne sett Anne Sophie videre og, eventuelt Sindre. Men synes finaleheatet er meget bra i år. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den eneste deltager med særpreg og artistkvaliteter i årets Idol gikk dessverre videre. Linnea. Dessverre, fordi dette sirkuset godt kan ødelegge hennes åpenbare kvaliteter og sjanser til å etablere seg som en troverdig artist. Håper for hennes del at hun ryker ut rimelig kjapt i de neste rundene. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det som kommer til å ødelegge hennes muligheter til å etablere seg som en hvilken-som-helst artist, er hennes totale mangel på talent. Hver gang hun i det hele tatt prøver å dra på litt, spraker det som en gammel AM-radio som har falt i gulvet to ganger for mye. Never underestimate the power of the hype machine. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Må si jeg ble skuffa da Linnea gikk videre. Jeg liker ikke stemmen og måten hun synger på. Men det var bra Åste gikk videre, har tro på at hun kan gjøre det veldig bra framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå