Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Helt klart Sindre i dag. De andre hadde gørr kjedelige og forutsigbare låtvalg. Er så lei av deltagere som velger ut "utslitte" sanger. De burde vært bannlys, uavhengig av hvor gode de er. De gjør Idol kjedeligere. Det er deltagere som finner frem skjulte slagere som tilfører konseptet noe nytt og ikke kun repetisjon. Flott sagt, helt enig! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 F... Sindre gikk ikke videre, ble lei meg nu Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hadde håpa skikkelig at Sindre skulle gå videre. Håper han går videre på sånn der wild card, da. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men i... Hvorfor gikk ikke banjoknut (dvs "jason mraz duden") videre? Hva i all verden var det som gjorde damen fra stavanger så enestående? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) hey, håper dagrOz får rett Endret 12. oktober 2007 av sonja84 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men i... Hvorfor gikk ikke banjoknut (dvs "jason mraz duden") videre? Hva i all verden var det som gjorde damen fra stavanger så enestående? Dommerne ødela jo litt. De er jo tåpelig forhåndsdømmende. De så hvor god han var, men har andre favoritter. Så da ble det "bra levert, men....". Mens de da skrøt ensidig av de andre med sine kjedelige låtvalg. Eneste dommeren som er unnskyldt er den skjeggete dommeren. Får mindre og mindre lyst til å se på Idol for hvert program. Det pleier jo å være motsatt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Idol er altfor forutsigbart. Tv2 bestemmer fortsatt hvem som går videre, de geleider folk til å stemme videre riktig deltager, og de som stemmer biter på agnet hver gang. Er ikke tilfeldig at de to som synger sist som oftest går videre. sånn har det vært hver sesong, dette vet tv2, og der plasserer de de deltakerne de på forhånd gjennom auditionrundene allerede har promotert mest. Årets idol er kjedelig og uengasjerende for min del. Finner ingen spesiell deltager som skiller seg ut og frister meg til å slå på tv'en for å se på. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Igjen veldig enig med deg Dotten. Føler det samme her, spesielt etter at Sindre røk ut i dag. Og skjønner heller ikke hvorfor så mange liker Timian- eller hva han nå heter. Tror det var en her som nevnte at han kommer til å bli årets Sandra- dessverre er jeg redd for det samme. Uff, litt lei nå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, nivået i dag var lavt i forhold til de andre gangene. Jeg synes de to første gangene holdt et mye høyere nivå. Mine favoritter i dag var Anne og Sindre, men dommerne og de som stemte valgte Kim Rune istedenfor. Greit at han kan synge, men synes han virker "for god" og søler alt til. Dagens kjedeligste etter min smak. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sindre hadde et kult låtvalg og var mer original. Husker jeg hadde samme følelse etter at Kurt Nilsen sang sang fra de litt ukjente Saybia, eller når en kar jeg nå har glemt navnet på (Øystein) sang Halleluja (som selvfølgelig ble resirkulert til det uendelige etterpå, men var bra der og da). Idol taper seg virkelig. Det virker litt vel for regissert. Men dommerne virker jo å ha fått enda mer kontroll når det kun er 24 vi kan stemme på og ikke 50, slik som før (men skulle ikke forundre meg om det kom en wildcard-runde med 6 til, helt sikkert 6 forutsigbare valg). Nei, dette ser lite lovende ut for Idol. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (men skulle ikke forundre meg om det kom en wildcard-runde med 6 til, helt sikkert 6 forutsigbare valg). Én wildcard-runde blir det vel hvertfall, siden 24 deltagere med 6 i hver gruppe der 2 går videre gir 4x2 = 8 finalister, og jeg regner med det fortsatt skal være 10. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kan bekrefte at det kun blir 10 deltakere i finalerundene. Åtte stk blir stemt frem på vanlig måte så får resten en ny sjanse. Det vil ikke bli tildelt wildcard til noen. Dette fikk jeg vite da jeg snakket med Jan Fredrik Karlsen på onsdag. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Fikk litt "lyden av lørdag"-feeling av trønderen... Det virker til at man i år "ønsker seg en ny Jorunn stiansen / kjartan salvesen. Den eneste som har interesse av at vinneren gjør det bra etter Idol er "JFK", og jeg har mine tvil om hans intensjoner er "helhjertet". Han har tross alt slanket stallen sin betraktelig i det siste. Det viktigste for TV2 er at det stemmes mest mulig i rundene, ikke at det produseres en (leve)dyktig artist. Det var annerledes når representanter fra plateselskap satt i juryen (og ikke bare middelmådige kvinnelige sangere, en forståsegpåer og en viktigper...) Endret 12. oktober 2007 av KRZT Lenke til kommentar
neoman Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) deilig att kim rune gikk videere Endret 12. oktober 2007 av neoman Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kim Rune var jo forferdelig Glad for at Anne gikk videre, men skulle gjerne sett Simen(?) videre i stedet for Kim Rune. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ikke Simen, men Sindre Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det var det. Han likte jeg. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Så hvem tror dere vinner? Jeg tipper på kim rune, isabella, brannmannen, eller timian, mest av alt på kim rune egentlig, han er liksom den nye kurt. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Er litt skuffet så langt over Idol, spesielt etter at Sindre som var favoritten min, røk ut i går, krysser fingrene for at han kommer inn på wildcard. Kim Rune- kan ikke si at jeg liker ham så fryktelig godt. Timian blæh, Isabella virker falsk, hva gjelder brannmannen- føler at han bare er flink til å synge en bra sang er ellers ganske gjennomsnittlig. Endret 13. oktober 2007 av sonja84 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Så hvem tror dere vinner? Jeg tipper på kim rune, isabella, brannmannen, eller timian, mest av alt på kim rune egentlig, han er liksom den nye kurt. jeg tror ikke brannmannen får videre fra semifinalen. btw, kom han franske fyren som sang lifehouse videre til semi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå