Zeph Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Isabella og Bjørn Johan gjekk vidare. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg gleder meg til han fyren som sang jason mraz låta, I'm yours, kommer, han var god. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 oh alle må stemme på IDOL glenn idag ;D gleder meg , han er konge! håper han og sindre går videre Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Yesss... Glenn er med videre! (og krydder-gutten, but who cares...) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hmm... hvorfor Glenn? Han synger jo fint og slikt, men kan jo ikke måle seg med Linnea. For meg er Glenn en type som vil maks vare 2-3 måneder på hitlistene og etter det er det over. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hmm... hvorfor Glenn? Han synger jo fint og slikt, men kan jo ikke måle seg med Linnea.For meg er Glenn en type som vil maks vare 2-3 måneder på hitlistene og etter det er det over. smak og behag det , kan ikke fordra lenea jeg. synger jo kun 1 sang hun bla bla bla. glenn har en bra stemme og fortjente den plassen! Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Forstår virkelig ikke hva linnea har å tilføre norsk pop-musikk. Pyntelig stemme, men som Slettemark sa kan hun fort bli en ny Christel Alsos. Den selvskrevne låten var; kjedelig og flat i komposisjonen. Glenn gjorde en god cover - og viste (med den) mye bedre musikalsk teft. Endret 10. oktober 2007 av KRZT Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Anne-Sophie skulle gått videre. Hun synger i alle fall reint. Synd at hun valgte en vanskelig låt i dag. Glenn skriker, og Timian er dette årets fløtepus. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Anne-Sophie skulle absolutt ha gått videre. Hun hadde en fantastisk stemme. Glenn har ingenting i finalerundene å gjøre.. (Min mening) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Glenn er favoritten min, men han var ikke så god i dag som han har vært tidligere. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Snakker etter antagelser nå; alle fjortisjenter må ha stemt på Timian. Han er årets Sandra. Synes enten hu første eller hu nest siste burde gå videre istedenfor... Glenn er jeg enig i. Linnea burde ikke gått videre i det hele tatt fra audition, liker ikke stemmen hennes.. og den ene låta hennes suger : p Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg sitter så klart ikke på statistikk over hvem som stemmer, men det er jo nærliggende å tro at du ikke er helt ute på vidda pwned. Man skulle godt tro at det er mange unge jenter som gidder bruke penger på å stemme, og ergo er timian en vinner så langt. Tror det blir verre når det begynner å tilspisse seg på slutten og også noen mer voksne gidder å bruke penger på det. Men jeg synes forsåvidt han er flink også da... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fler enn meg som synes Isabella virker litt ... falsk? Hun sa på audition at hun ikke kunne å spille gitar/ikke kunne noen grep, men i VG dagen etterpå sto det at hun lærte å spille gitar som 11-åring, i tillegg til at hun har spilt i band i flere år. Uansett, synes hun er kjempeflink, men synes ikke hun passer inn i idol. Tror ikke hun trenger idol for å bli "superstjerne", alt hun trenger nå er noen som er villig til å satse penger på henne. Støtter forslaget om Isabella Unplugged, det kunne blitt kjempebra. Hvis dere går inn på Isabellaleroy.com, så ligger noen av sangene hennes der. Synes ikke alle der er så bra, men "Get out of my dreams" synes jeg er veldig fengende (sett bort i fra at teksten er litt sånn "ikke så farlig hva jeg synger, bare det rimer). Ok, nok prat om Isabella. Sindre skal synge I'm Yours i kveld også, det gleder jeg meg til! Håper han går videre. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gleder meg til sindre skal synge, han er min favoritt Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Han får tøff konkurranse fra Anne og Kurt Ru... jeg mener Kim Rune. Men jo, jeg håper Sindre går videre. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Han sang veldig bra, kanskje bitte lite grann nervøs. Håper han går videre, og til Karlsen som sier at Sindre ikke klarer å engasjere oss: Unnskyld meg Sindre er faktisk den som klarer å engasjere mest, og det er jo bare positivt at han ikke velger en erketypisk poplåt. Endret 12. oktober 2007 av sonja84 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Han siste sang veldig bra, men han dansa litt mye Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, det var Kim Rune, men jeg håper bare sindre kommer seg videre, blir veldig skuffet hvis han ikke kommer seg videre Lenke til kommentar
neoman Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Heia kim rune har var utrolig flink i dag. håper han vinner. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Helt klart Sindre i dag. De andre hadde gørr kjedelige og forutsigbare låtvalg. Er så lei av deltagere som velger ut "utslitte" sanger. De burde vært bannlys, uavhengig av hvor gode de er. De gjør Idol kjedeligere. Det er deltagere som finner frem skjulte slagere som tilfører konseptet noe nytt og ikke kun repetisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå