Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... hvorfor Glenn? Han synger jo fint og slikt, men kan jo ikke måle seg med Linnea.

For meg er Glenn en type som vil maks vare 2-3 måneder på hitlistene og etter det er det over.

smak og behag det , kan ikke fordra lenea jeg. synger jo kun 1 sang hun bla bla bla.

glenn har en bra stemme og fortjente den plassen!

Lenke til kommentar

Forstår virkelig ikke hva linnea har å tilføre norsk pop-musikk. Pyntelig stemme, men som Slettemark sa kan hun fort bli en ny Christel Alsos. Den selvskrevne låten var; kjedelig og flat i komposisjonen. Glenn gjorde en god cover - og viste (med den) mye bedre musikalsk teft.

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Snakker etter antagelser nå; alle fjortisjenter må ha stemt på Timian. Han er årets Sandra.

 

Synes enten hu første eller hu nest siste burde gå videre istedenfor... Glenn er jeg enig i. Linnea burde ikke gått videre i det hele tatt fra audition, liker ikke stemmen hennes.. og den ene låta hennes suger : p

Lenke til kommentar

Jeg sitter så klart ikke på statistikk over hvem som stemmer, men det er jo nærliggende å tro at du ikke er helt ute på vidda pwned.

 

Man skulle godt tro at det er mange unge jenter som gidder bruke penger på å stemme, og ergo er timian en vinner så langt. Tror det blir verre når det begynner å tilspisse seg på slutten og også noen mer voksne gidder å bruke penger på det.

Men jeg synes forsåvidt han er flink også da...

Lenke til kommentar

Fler enn meg som synes Isabella virker litt ... falsk? Hun sa på audition at hun ikke kunne å spille gitar/ikke kunne noen grep, men i VG dagen etterpå sto det at hun lærte å spille gitar som 11-åring, i tillegg til at hun har spilt i band i flere år. Uansett, synes hun er kjempeflink, men synes ikke hun passer inn i idol. Tror ikke hun trenger idol for å bli "superstjerne", alt hun trenger nå er noen som er villig til å satse penger på henne. Støtter forslaget om Isabella Unplugged, det kunne blitt kjempebra. :D Hvis dere går inn på Isabellaleroy.com, så ligger noen av sangene hennes der. Synes ikke alle der er så bra, men "Get out of my dreams" synes jeg er veldig fengende (sett bort i fra at teksten er litt sånn "ikke så farlig hva jeg synger, bare det rimer).

 

Ok, nok prat om Isabella. Sindre skal synge I'm Yours i kveld også, det gleder jeg meg til! Håper han går videre. :yes:

Lenke til kommentar

Han sang veldig bra, kanskje bitte lite grann nervøs. Håper han går videre, og til Karlsen som sier at Sindre ikke klarer å engasjere oss: Unnskyld meg Sindre er faktisk den som klarer å engasjere mest, og det er jo bare positivt at han ikke velger en erketypisk poplåt.

Endret av sonja84
Lenke til kommentar

Helt klart Sindre i dag. De andre hadde gørr kjedelige og forutsigbare låtvalg. Er så lei av deltagere som velger ut "utslitte" sanger. De burde vært bannlys, uavhengig av hvor gode de er. De gjør Idol kjedeligere. Det er deltagere som finner frem skjulte slagere som tilfører konseptet noe nytt og ikke kun repetisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...