LucarioX Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Mariann var ganske flink Heier på henne jeg, morsomt med litt show Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Synes Bjørn Johan gjorde det litt dårlig i dag. Særlig på New Shoes, den sang han jo myye bedre forrige gang. Likte ikke at Glenn rocka opp Purple Rain så mye, men etter min mening har han gjort det best (i dag) så langt. Blir spennende å høre finalelåta, tror den avgjør helhetsinntrykket av dagens opptredener. Det blir nok jevnt! Edit: Ok, Bjørn Johan sang In My Place veldig bra, da. Begge sang en bra og en dårlig låt, synes jeg. Edit II: Virker som om Mariann er dommer bare for å vise seg frem... Endret 21. desember 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er finalelåta skrevet for Idol, eller er det en gammel låt? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg syntes det er dårlig Idol, glenn er for gammel... øhh.. Johan liker jeg ikke... fjortiss med knekk i knea, gørrkjedlig! Ingen av dem har noe spesiell stemme heller! Det er ikke sånn at man får frysninger i ryggen når de synger... Kurt gjorde det så sinnsykt bra på Word Idol husker jeg! Men han kan jo ikke skrive låter , alt for kjedlige. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Idollåten var jo dritkjedelig... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Idollåten var jo dritkjedelig... HELT enig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Håper Glenn vinner, så slipper Bjørn Johan å bli kjent for DEN. Fysj. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke enig.. Jeg syns den var litt kul jeg. Liker begge versjonene godt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke enig.. Jeg syns den var litt kul jeg. Liker begge versjonene godt. Frieri til VG-lista spør du meg... Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Uff nei, idol blir bare dårligere for hvert år Men jeg likte skjorta til Glenn, får håpe på han da... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Purple Rain ble da ikke ødelagt. Seriøst, man må lære seg å se litt i horisonten her. Fint å høre en nyversjon av en av mine gamle favorittlåter, han gjorde en god tolkning av den. Det er ikke karaoke de skal synge, forventer folk at man skal etterligne originalen mest mulig? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Glenn seiler for mye på at han har en kraftfull stemme. Jeg mener ikke at han ikke skal gjøre sin egen versjon av den, men en såpass kjent og fin låt kan han da i det minste unngå å ødelegge med grunge-vokalen sin. Glenn passer i Audioslave/Foo Fighters-sjangeren imo, kanskje Aerosmith, men Prince og slikt bør han holde seg unna. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva med en finale-poll? Stemmen min går til Glenn. Hadde jeg forresten vært Bjørn Johan, da hadde jeg sunget "Glenn" av Björn Rosenström i finalen. Det hadde vært morsomt. Det händer att Glenn går till plugget ibland, Men då är det för att bonka ut en och annan tand, En spark I arslet på dig och en högerkrok på dig, Si sådär nu kan Glenn gå hem och vila sig Glenn kan supa, Glenn kan slåss och Glenn kan röka sina bloss, Kan han särskilt mycket mer, det tror jag inte att han kan Jo, Glenn kan svulla kabanoss och Glenn kan spy på väg till Kos, Men där får vi nog dra en gräns för Glenns totala kompetens Glenn flyger charter med människoapor, Glenn sticker ut med sin lustiga strut, Tut I luren på dig skrämma skiten ur en tjej, Slut I huvet på dig Glenn, gonatt och ajö Glenn kan supa, Glenn kan slåss och Glenn kan röka sina bloss, Kan han särskilt mycket mer, det tror jag inte att han kan Jo, Glenn kan svulla kabanoss och Glenn kan spy på väg till Kos, Men där får vi nog dra en gräns för Glenns totala kompetens Holken är härsken och bärsen är väck, oj oj oj vad det brinner I Glennes häck, Han bankar på porten till Konsum på orten, släpp in mig din skit, fule expedit Så han lyckas att prångla ut några folkisar till slut, Ikväll blir det party, då ska den sure hängas ut, Nej, Glenn är inte bjuden men kommer I alla fall, Alla säger: ”Dra!”, Glenn säger: ”Kul, det här kalaset verkar bra….” Att köra helikoptern på en fest och smätta till en chockad gäst, Det är sånt som får vår vän Glenn att gå till historien Som huvudlös herr Hedenhös som man med hjärna som en gös, Och känner sig då gösen kränkt är det nog inte helt befängt Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 omg! Kvifor er det plutseleg sånn me skal stemme på den me synes er best? Tipper det er mange som misforstår det, og fortsatt stemmar på den de vil ha ut! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) omg! Kvifor er det plutseleg sånn me skal stemme på den me synes er best? Tipper det er mange som misforstår det, og fortsatt stemmar på den de vil ha ut! Det har aldri vært sånn at vi stemmer på den vi skal ha ut. Endret 21. desember 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 omg! Kvifor er det plutseleg sånn me skal stemme på den me synes er best? Tipper det er mange som misforstår det, og fortsatt stemmar på den de vil ha ut! Om man har tendens til å svare uten å lese spørsmålet så kanskje, men da må man virkelig ikke følge med Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Da ble det Glenn da! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Og der vant Glenn Idol 2007... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Helt greit egentlig. Verdige vinnere begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå