Nevnarion Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Syns det er veldig åpent hvem som går til finalen nå. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor smilte Glenn hele tida når han sang denne låta.. ? den er jo så trist Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Da er det bevist at det er KUN Axl Rose som kan synge Patience..dette var radbrekking på høyt plan. Litt komisk når dere kaller Bjørn Johan for BJ, når BJ=Blowjob på engelsk. Sånn skal det gjøres: http://youtube.com/watch?v=LsD7PXvVSo0&feature=related Endret 14. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Patience er favorittbaladen min gjennom tidene uansett band. Hadde dette vært første gang jeg hørte den, så hadde jeg ikke likt den i det hele tatt. Bjørn Johan synger greit som vanlig, men jeg synes fortsatt han er det kjedeligste fyren som har vært med i årets Idol. Når han synger, så er det som om jeg hører på radio samtidig som TVen står på i bakgrunnen men uten lyd. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Glenn og Kim Rune var best i dag (i den rekkefølgen). Håper de to kommer i finalen. Syntes for ordens skyld at Kim Rune sin fremtoning er mye bedre nå. Minner mye om Jan Werner i kroppspråk. Stort fremsteg der i forhold til i starten av Idol, da var han helt på bærtur, så ut som om han hadde fått i seg en coctail av ecstasy. Endret 14. desember 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ja, like morsomt. han har jo gjort det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sa bare at han er det eg. Noen grunn til at dere blir hissige?Samme ulla dere også? Ingen problem med det eg....sa det bare. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Enig i at Glenn og Kim Rune gjorde det best i dag. Synes første delen av programmet var best, litt mer fengende den. Klarer ikke å slutte å irritere meg over Kyrre, som alltid snakker feil og er dårlig til å improvisere. "Hvis du vil se Idol på fredag, må du ringe 8..." Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Må bare få si det. Kim Rune eeeeeeeeeeeeeeer så homo!!!! Hjelpemeg....og eg driter i viss noen blir sur nå.... Ingen behøver å bli sur men slike poster slettes grunnet usaklige kommentarer. Vi stiller et minimiumskrav til kvaliterer hva gjelder posting. Endret 14. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 fytti rakkern!! sinnsykt bra sunget i kveld! jeg syntes helt klart at det er Glenn og bjørn johan som skal til finalen! liker ikke kim rune, men han var flink på den første låten syntes jeg. bjørn johan og glenn var til å få gåsehud av Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Må bare få si det. Kim Rune eeeeeeeeeeeeeeer så homo!!!! Hjelpemeg....og eg driter i viss noen blir sur nå.... Ingen behøver å bli sur men slike poster slettes grunnet usaklige kommentarer. Vi stiller et minimiumskrav til kvaliterer hva gjelder posting. Så da mener du at homoer er usaklige da?Eller er det usaklig å si at noen er homo når de er det? Eller er den kommentaren feilpostet?Skal eg lage min egen tråd bare for å få det ut ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan kan du si at han er homofil? Homo har tydeligvis blitt et ord for småfemi. Ja, han har en rar opptreden på scenen, men om han er homofil, det skal vi ikke si for sikkert. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Okay da....småfemi da.. Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Idol begynner nå å bli temmelig lamt og oppbrukt, synes jeg da. La først merke til hvem de siste finalistene var i dag.. Lenke til kommentar
HanselV Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) FY FAEN I HELL..... (sry for ordbruket) Men Bjørn gikk videre til finalen?! Faens jævla fjortiss kjerringer, at det møkket i det hele tatt kom så langt er jo helt utrolig, nei fy!! ååhxD Ble sså sur nå. Nei jeg er ikke Idol fan, men det er minst 10 andre som er gått ut av Idol som er bedre en bjørn:s Jeg mener etter det jeg har sett av Idol at han synger alt for lavt, og har ikke det trøkke i stemmen som de andre har. Endret 14. desember 2007 av HanselV Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Litt dumt, Kim Rune er jo på et helt annet nivå enn Bjørn Johann. Men når det er sagt så er jeg ikke overasket, Bjørn Johann vinner ungpikenes stemmer samt at Kim Rune mister stemmer blandt den homofobe delen av befolkningen, siden mange syntes han har en feminin fremstilling Men tror nok Kim Rune har en fremtid i musikkbransjen. Gutten er vel bare 17 år, så vi har nok ikke hørt det siste fra han. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Yessss! fortjent så fortjent. Endelig ut med Kim Rune!!!!! Er sikker på at Glenn vinner idol. Lenke til kommentar
HanselV Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sant det:). Trodde han skulle bli den nye kurt menmen. Utrolig bra stemme til å være 17. år:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå