Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Syns jorun sang dritfalskt!!1 enig,skrudde alltid av lyden eller byttet kanal da hun var på Lenke til kommentar
nettii Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 alexander har lert seg å synge siden sist eg hørte han Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 han burde ikke ha klippet håret Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mye grusomme hårsveiser der ja, hehe. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Marion Ravn er nydelig og sang nydelig Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Marion Raven mener du vel. doh. hun må jo hete raven når hun skal bli kul amerikansk superstjerne Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Synes kvaliteten er ganske bra i kveld jeg Noen som har ringt inn? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Var det slutt nå eller kommer det igjen etter nyhetene? Jeg trodde Gaute og Benedicte Adrian skulle synge duett sammen?! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kommer mer etter nyhetene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noe de vel også sa før de gikk av. Noen som har sett Susanne der? Hun var vel med når Kjartan vant. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Var det bare meg, eller hadde Kjartan playback? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 jeg tror det bare var deg. Han sang jo også dritdårlig, så viss han først skulle hatt playback måtte han jo hatt noe som var bra og da! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 alexander har lert seg å synge siden sist eg hørte han cool.gif Han har da alltid kunnet synge Veldig fint opplegg i kveld, god underholdning! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 alexander har lert seg å synge siden sist eg hørte han cool.gif Han har da alltid kunnet synge Veldig fint opplegg i kveld, god underholdning! Liker avataren din.. Måtte bare si det.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Synes dette var det beste Idol showet noen gang Flott at de stiller opp for fattige mennesker i Afrika. Var en del god musikk i kveld også. Synd Anne, Linda, Isabella og Marius gikk ut i år. Synes faktisk de fortjente en plass blant de beste, men så kom de jo veldig langt likevell da. Dette programmet som kommer på onsdag, hva er det egentlig da? Endret 1. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 alexander har lert seg å synge siden sist eg hørte han cool.gif Han har da alltid kunnet synge Veldig fint opplegg i kveld, god underholdning! Liker avataren din.. Måtte bare si det.. Takk for det Kanskje du også liker de andre verkene mine da^^ Sjekk deviantart linken min^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Går programmet i reprise? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det går i reprise lørdag 8. desember, klokka 15.00. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ENDELIG gikk Timian ut.. Han sang OK på den aller første auditionen, men i finalerundene har det jo gått til helvete.. De som er igjen er alle gode, synes liksom at alle fortjener å gå videre neste gang Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 De som er igjen er alle gode, synes liksom at alle fortjener å gå videre neste gang Synes godt Kim Rune kan gå ut jeg. Hadde vært gøy med sjokkoverskrifter på VG: "Idol-fjotten gikk ut - kjørte hode i vegg og ligger nå i koma" *drømme* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå