Schnell Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 "fin stemme" ja.. Jeg synes han høres ut som en syngende sekkepipe Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det kalles særpreg, men da har jeg å særpreg i stemmen;P så sært at det blir forferdelig å høre på Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nei, det kalles ugly bugly voice Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Timian var like håpløs i dag som ellers, og endelig røk jævelen ut. De som mener han synger bra er enten 10-14 år eller tonedøve og bør brenne i helvette. Takk for meg. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Timian hadde den beste audition på mange år. Han har skuffet i de siste rundene. Han har egentlig en bra stemme mener jeg Men klarer kanskje ikke vise det.Timian gjorde det bra på audition, og siden har det bare gått nedover. Han klarer ikke å vise frem stemmen sin, siden den passer best til rolige sanger, av typen han skriver sjøl. Helt greit at han gikk ut nå. Hadde vært kult om Åste vant, siden hun ikke er helt "idol-typen", men jeg synes hun har tapt seg veldig siden semi-finalen. Tror dessverre hun kommer til å ryke neste gang. Hun eller Glenn. Dette er bare det jeg tror, ikke det jeg håper. Hadde vært kult med Åste og Bjørn Johan i finalen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vil høre en av idolene synge "Poor Leno" av Røyksopp. Tror dere noen av dem hadde klart den bra? Bjørn Johann kanskje? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Blir jo morsomt da å se hvordan det går neste fredag!) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Timian var like håpløs i dag som ellers, og endelig røk jævelen ut. De som mener han synger bra er enten 10-14 år eller tonedøve og bør brenne i helvette. Takk for meg. Den kommentaren der sier vel mer om alderen din enn evt fans av Timian ... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hørte noe om et spesial Idol program klokken 20.00 i dag, stemmer det? Skulle visst være et tilbakeblikk med klipp fra første sessong og slikt Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det stemmer. Det er et samarbeid mellom Plan Norge og Idol-gjengen (deltagere, dommere og programledere fra alle sesongene). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ja også skal de som var med i første sesongen (Orji osv) synge for første gang på 5 år. Det blir sikkert "interessant". Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Oy, da gleder jeg meg litt Kommer Kjartan også? Han har jeg nesten ikke sett siden han vant fo flere år siden Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg vil tro Kjartan kommer også. Kjartan er ikke det eneste idolet vi har sett lite til, men det gjør ikke meg noe. Tror sendingen blir underholdene, kan bli gøy å se igjen de gamle idolene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjartan kommer, det sa dem på Idol på Fredag. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet om David kommer? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tipper David kommer også. Det er bare å sette seg ned og se hvem som kommer Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 når er det det begynner egenlig? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nydelige Tone kommer Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Syns jorun sang dritfalskt!!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå