bufodill Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 *ramse opp alle som er fra samme by som meg...* Altså, doh. Sorry for off topic, men det blir liksom lite saklig Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 *ramse opp alle som er fra samme by som meg...*Altså, doh. Sorry for off topic, men det blir liksom lite saklig 9502522[/snapback] Er fra en liten by, så her er det stor ståhei Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vi har jo stort sett bare små byer i norge... men alt er jo relativt Så er vi i gang med idol i kveld igjen. Uten at det er sånn veldig viktig, så synes jeg jo hun der linnea er litt skjønn. Hysj, ikke si det til kjæresten min Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vel, den eneste jeg har fått sansen for er Timian, helt unik og kul stemme, rart at han havnet i usikker-rommet Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vel, den eneste jeg har fått sansen for er Timian, helt unik og kul stemme, rart at han havnet i usikker-rommet 9596367[/snapback] Tipper twisten blir: "Vi er veldig usikre.. på hvordan dere takler stjernelivet" Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja, får håpe, Jan Fredrik er så teit Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes Asbjørn står for de dumme kommentarene i år. "Hadde du sunget på Titanic hadde det vært like greit om det skipet sank altså" Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes Asbjørn står for de dumme kommentarene i år. "Hadde du sunget på Titanic hadde det vært like greit om det skipet sank altså" 9597289[/snapback] Haha, den er jo genial da! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tipper usikkerrommet får synge en gang til... Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tror nok de som er i usikkerrommet går videre. Tror heller dette er et signal fra dommerne om at de ligger tynt an og må skjerpe seg litt.. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Setter en del penger på at Glenn Lyse eller Marius Barhaugen vinner. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 I dag var Isabella klart best. Håper at hun+Bjørn Johan går videre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Isabella var i en klasse for seg. Håper Lene og Isabella går til finalene. Guttene idag var forferdelig dårlig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 I dag var Isabella klart best. Håper at hun+Bjørn Johan går videre. 9644373[/snapback] iWin Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Urk. Den værste av de 6 gikk videre. Han så ut som et vandrende utstillingsdukke fra den lokale Jack&Jones, overhodet null kunst over fyren, men enormt mye kunstig. Fint for han, men skremmende at seere ikke klarer å se at det var null originalitet over vedkommende. Dette var trist start for Idol. Trøsten er at hun som gikk videre var den strake motsetning. Original, kunstnerisk og jeg håper hun når langt Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bent Andreas gikk ikke videre! :O Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Får bare håpe hu Isabella ryker ut relativt tidlig i finalen... Ikke fordi hu ikke er best, men jeg frykter rett og slett for hva plateindustrien kan finne på når det gjelder å skade henne som artist. Tror hu vil kunne lage best plate dersom noen bare stiller med studio og lydteknikere, så får hu ellers gjøre som hun vil. Isabella Unplugged... Jeg forhåndsbestiller. Dette var jo bra... Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bare jeg som syns ho derre ingunn var den beste? ;S Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Synes Asbjørn står for de dumme kommentarene i år. "Hadde du sunget på Titanic hadde det vært like greit om det skipet sank altså" 9597289[/snapback] Ho gjikk på skolen min o.O andre året for henne på vgs nå. Lol, broren min og flere som går i klasse med henne har lagt henne ut på nettby siden å youtube Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Sorry, fikk ikke med meg hvem som gikk videre, kan noen fortelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå