Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?

Anbefalte innlegg

Dere må vel skjønne snart at de som stemmer, stemmer etter utseendet og "kulhet". Timian har det konstante idiotiske gliset, som gjør at småjentene syns han er Søt.

Han kan jo knapt synge. Samme med Bjørn Johan, det var en flau fremførelse han hadde igår. Stemmen var nervøs og skjelven og han bare stirret rett på kamera hele tiden mens han prøvde seg på noen innøvde sjarm-moves med munnen. Men han er "kjekk", derfor stemmes han videre.

Linda blir mere favoritten hos unge og eldre gutter, fordi hun ser bra ut og har store bryster. Men så stemmer ikke gutta like mye som jentene, og da blir det som det blir.

Det ser du jo i denne tråden også. Folk "hater" Kim Rune fordi han ser litt femi ut på scenen. Men han er en veldig bra SANGER.

Åste og Kim Rune er sånne som mamma og pappa syns er kjempeflinke og seriøse sangere, derfor får de masse stemmer.

I've figured it out.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarte ikke engang å følge med denne gangen. Huff så kjedelige finalister. Jeg lever i håpet om at malingen som tørker har tenkt å gi ut plate, er mer fristende å kjøpe.

Og nå føler jeg meg litt slem :/

Glenn, eller hva han nå heter, er min favoritt. Men jeg finner meg ganske likegyldig i det hele.

Lenke til kommentar

Timian

-personlig syns jeg timian har veldig pen stemme som er god og høre på, i tillegg klarer han å gjøre sangene sine veldig bra, med untak fra disco kveld. terningkast 4

Åste

- har veldig bra stemme ja, men jeg klarer ikke å like den type stemme men alikevel merker jeg att hun er veldig flink, merket det fra og med att hun sang survivor, hun er ikke god nok til å vinne med fremdeles veldig god, mangler særpreg og syns jeg har hørt lignende stemmer hundre ganger før.

terningskast 3

Bjørn johan

- syns han er utrolig flink til å synge, ganske god stemme, godt særpreg og utrolig god sang teknik. han er en verdig vinner men fremdeles ikke den beste i mine øyne.

terningkast 5

Glenn

- Helt klart att han har god sang erfarings, i starten av programet heiet jeg på glenn, men når jeg ser lenger utover i idol serien syns jeg han er verdig topp 10 og ikke mere. flink ja, men ikke så flink som de andre finalistene i mine øyne, riktig nok har han tatt seg opp de siste gangene. fortsetter han slik blri det nok bra.

terningkast 3

Kim rune

- kim rune er den jeg ser på som desidert flinkest, bare hør på den stemmen da herregud helt ekstremt. syns kanskje ikke han er den som har best sang tekikk, men han er nok best på mye av de andre tinga. i tillegg klarer han å velge utrolig bra låter han fremfører bra. også har han en stemme med stort potensiale og en stemme i verdens klasse.

ternigkast 6

dette er selvfølgelig bare mine meninger.

Lenke til kommentar

Påstand: Det er bare små fjortisjenter som stemmer på Idol. Det er så tåpelig at Linda og Isabella er ute når Timian fortsetter å breke coverlåter der han legger inn pitchfeil for å "gjøre sangen til sin egen". (Forøvrige Idols mest slitne utrykk etter "masse lykke til"?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Påstand: Det er bare små fjortisjenter som stemmer på Idol. Det er så tåpelig at Linda og Isabella er ute når Timian fortsetter å breke coverlåter der han legger inn pitchfeil for å "gjøre sangen til sin egen". (Forøvrige Idols mest slitne utrykk etter "masse lykke til"?)

det er ikke bare pitchen som er feil hos den gutten, han sliter med timing også...

Lenke til kommentar

Idol blir bare verre og verre. Kim runer er klein og femi men har god stemme. Han fortjener å være der. Glenn har grei stemme, han fortjener å være der. Åste har god stemme.

Timian - burde vært ute andre rundre.

bjørn - kanskje litt lenger en andre runde men ikke finale.

Linnea - hun er ute nå men burde vært ute på audition.

Linda - er også ute men hun hadde fortjent å vært med videre og nei ikke pga hun er digg eller store pupper, hun kan synge og har bra stemme.

Lenke til kommentar

Jaja, ikke noen overraskelse at Timian på fredag har valgt en av de mest typiske og oppbrukte storbandlåtene, nemlig Fy me to the moon. :roll:

Programmet for fredagen er for øvrig sånn:

De fem idolene starter ballet fredag med et fellesnummer. De fem deltakerne synger «Ain't That A Kick In The Head» med Dean Martin i tillegg til sine egne utvalgte låter.

Glenn Lyse (33) fra Stavanger

Synger: «Wonderwall» i Paul Ankas versjon.

Åste Hunnes Sem (34) fra Heddal

Synger: «And I'm Telling You I'm Not Going» med Jennifer Hudson.

Kim Rune Hagen (17) fra Heddal

Synger: «Moondance» med Michael Bublè.

Timian Naastad (16) fra Kristiansund

Synger: «Fly Me To The Moon» med Frank Sinatra.

Bjørn Johan Muri (17) fra Ålesund

Synger: «I Get A Kick Out Of You» med Jamie Collum.

Lenke til kommentar
Glenn Lyse (33) fra Stavanger

Synger: «Wonderwall» i Paul Ankas versjon.

Stilig låtvalg, men er redd Glenn kommer til å bli for mye Oasis og for lite Paul Anka. Han har tross alt bare ett stemmevolum - full palings! Ett av kveldens uromomenter. Dog kan han dra fordel av ett potensiellt eldre publikum som stemmer ut i fra andre kriterier enn vibrato og cutefactor.

Åste Hunnes Sem (34) fra Heddal

Synger: «And I'm Telling You I'm Not Going» med Jennifer Hudson.

Tøff låt, riktig låt for denne damen. Låten er ikke så veldig kjent, det kan være det lille ekstra som gir henne fortsatt finaleplass - men kan også gjøre seg utslag i at hun "forsvinner" i mengden. En ting er sikkert - skal hun tjene noe på dette låtvalget må hun være ekstraordinært dyktig i fremførelsen. Eller er jeg redd hun kan ryke. Når det er sagt kan hun også fra fordel av eldre publikum.

Kim Rune Hagen (17) fra Heddal

Synger: «Moondance» med Michael Bublè.

Kim Rune aka. Kurt Werner - velger en trygg låt av en annen smørsanger. Kommer seg nok greit gjennom denne runden.

Timian Naastad (16) fra Kristiansund

Synger: «Fly Me To The Moon» med Frank Sinatra.

Dette er helt feil låt for denne karen. Hele sjangeren er feil, men skulle han først velge en låt - ville han gjort klokt i å ikke velge en låt det er så "bestemte" oppfatninger om hvordan skal gjøres. Låten krever også en del "pondus" noe Timian er fullstendig blottet for. Regner med at han hyler seg nasalt ut av showet med denne låten.

Bjørn Johan Muri (17) fra Ålesund

Synger: «I Get A Kick Out Of You» med Jamie Collum.

Med bakgrunn i jazz bør BJ ha enkelte fortrinn. Låtvalget er trygt - ikke for vokalt utfordrende og låten er en "goodfeel" låt som "alle" liker. Sanker nok en del stemmer bare på låtvalg, regner med at BJ henger med til neste runde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...