Schnell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Eg synes glenn rune er dritflink eg! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Snorre: Bjørn og Linda er vel denne sesongens flø®tepuser.. Det er jo også en måte å sanke stemmer på.. Men vokalen til Bjørn er jeg helt enig i.. Utrolig svak.. Likevel har han faktisk vist fremgang.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Skjønner ikke hvordan dere kan si at Bjørn Johan har svak stemme. Hørte dere etter da han sang New Shoes? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Etter min mening er fremføringene og sangene hennes direkte kjedelige. Etter min mening er fremføringene hennes kompromissløse og egenartet og et tegn på at hun har noe mer å fare mer enn den jevne idoldeltager. Stemmen hennes er ærlig og spesiell. De gangene hun har valgt sanger selv har hun valgt sanger som vitner om en musikksmak som harmonerer veldig godt med min egen smak. Hun har ingenting i Idol å gjøre, og jeg er som sagt glad på hennes vegne for at hun røk ut, da jeg tenker at hun vil gå ringer rundt den som vinner årets Idol når hun er klar. Ser forøvrig ingen i årets Idol som kan konkurrere med Stiansen eller Salvesen, og det sier ganske mye da ingen av de nevnte står frem som spesielt suksessfulle. - mine meninger - Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hadde alle vært enige hadde dette vært et kjedelig forum For meg passer Linnea sine sanger i verste fall som nattasanger.. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Isabella og Linnea er faktisk de to jeg kan tenke meg å høre mer av... Isabella er klar til å gi ut noe, Linnea trenger noen år med trening...men de er etter min mening de eneste som kan tilføre musikkverdenen noe nytt. Ja, Åste leverer hver gang, men hun er bare en kloning av 1000 syngedamer før henne. Ellers er de bare the average persons...unntatt Timian som folk enten liker eller hater... Utrolig hvor likegyldig jeg er til hvem som vinner idol nå... De to jeg håpte røk ut har røket (Linnea og Isabella) da jeg tror de har større sjanse til å lykkes ved å prøve på egen hånd... Synd om Idol skulle ha vandalisert slike talent. Vinneren av Idol vinner jo strengt tatt bare noen uker/måneder med fame and fortune og så er det glemselen. MEN... Asbjørns kommentar av Glenn... Hallo. Har Glenn tatt dama til Asbjørn eller noe? Jeg bare ventet på en "bare tullet"... Kommentaren til Asbjørn har "personal" written all over it. Usaklig, ufaglig, frekk og bare faller tilbake på ham selv. Endret 16. november 2007 av Griffin Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Isabella og Linnea er faktisk de to jeg kan tenke meg å høre mer av...Isabella er klar til å gi ut noe, Linnea trenger noen år med trening...men de er etter min mening de eneste som kan tilføre musikkverdenen noe nytt. Ja, Åste leverer hver gang, men hun er bare en kloning av 1000 syngedamer før henne. Ellers er de bare the average persons...unntatt Timian som folk enten liker eller hater... Utrolig hvor likegyldig jeg er til hvem som vinner idol nå... De to jeg håpte røk ut har røket (Linnea og Isabella) da jeg tror de har større sjanse til å lykkes ved å prøve på egen hånd... Synd om Idol skulle ha vandalisert slike talent. Vinneren av Idol vinner jo strengt tatt bare noen uker/måneder med fame and fortune og så er det glemselen. MEN... Asgeirs kommentar av Glenn... Hallo. Har Glenn tatt dama til Asgeir eller noe? Jeg bare ventet på en "bare tullet"... Kommentaren til Asgeir har "personal" written all over it. Usaklig, ufaglig, frekk og bare faller tilbake på ham selv. Du tenker muligens på Asbjørn? I så tilfelle er jeg generelt enig i at mannen er en stor skroting som har lyktes svært godt med å presentere seg selv som en mann som på fullstendig uforklarlig vis har klart det kunststykket å lure folk til å tro at han har peiling. Noe han IKKE har. Det er bare å lese noen utgaver av Faro-journalen, så har man parkert denne minusvarianten for godt. Ikke at de andre dommerne har spesielt mye å fare med heller. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Selvsagt mener jeg Asbjørn Sliter litt med de navnene.... Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hadde alle vært enige hadde dette vært et kjedelig forum For meg passer Linnea sine sanger i verste fall som nattasanger.. Stiller meg 100% bak denne... En påstand og resten av trådene hadde vært +1, +2, +3 osv... Helt enig med ditt syn på Linnea også... I verste fall nattasanger... I beste fall en stor melankolsk sanger...trenger bare noen år slik at hun får modnes litt med stemmen sin... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Ja, når Linnea får orden på pitchen og stemmen sin har kanskje folk glemt Katie Melua allerede..for Katie har nesten lik stemme, bare mye bedre trenet. Endret 17. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, når Linnea får orden på pitchen og stemmen sin har kanskje folk glemt Katie Melua allerede..for Katie har nesten lik stemme, bare mye bedre trenet. Jeg skal ikke se bort ifra at Katie Melua er glemt når Linnea har fått orden på stemmen sin...for det vil jo tross alt ta veldig lang tid. Kanskje har det da gått 20-30 år siden sist vi hørte fra Melua. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 okei.... sammenligner folk idol-linnea med katie melua? HAHA Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nå er det kun en person med en viss sjarm igjen og det er Glenn. Et par av deltagerne ser ut som om de er kommet ut av en Jack&Jones reklameplakat (ungguttene), et par av dem er helt usynlige og forglemmelig (resten minus Glenn). Linnea var noe eget over, selv om hun trenger noen år på å herske talentet i stemmen sin. Hun er vel den eneste jeg så potensiale til engang å kjøpe en cd av. Må si Harket kan dette med å komme med kommentarer som er vanskelig å fatte. Elskbart provoserende måten han svarer på spørsmål. Glemmer aldri når han svarte "Hitler" på spørsmålet om hvem han ville vært på en øde øy sammen med. I studio satt kona, som (ikke overaskene) ble eks-kona innen året var omme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Harket har alltid vært en veldig sær og filosofisk type. Han kan finne på å svare helt kosmisk på simple spørsmål, og dra inn helt far-out hypoteser og analogier og sammenligninger istedet for å svare direkte. Ikke engang kona skjønte ofte hva han pratet om. Endret 17. november 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg synes det litt vanskelig å ta Morten Harket seriøst etter å ha sett Valen TV... Jeg tror liksom han tuller hele tiden Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Haha, jeg har problemer med å ta ham seriøst jeg også, pga. Valen. Sær type, han der Harket. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Men synge kan han. Den nye låten som hadde premiere på Idol var meget bra...kommer nok til å selge godt. Men ærlig talt, er virkelig Morten Harket 48 år? Kunne lett trukket fra 10 år hvis jeg skulle tippe.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er ikke så fan av musikken hans heller, jeg, men han har jo en fin og stor stemme. Han er 48, ja, holder seg godt. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Endelig gikk riktig person ut. Timian neste! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg synes det litt vanskelig å ta Morten Harket seriøst etter å ha sett Valen TV... Jeg tror liksom han tuller hele tiden Hehe, han er helt rå på kommentarene. Men jeg ler når han synger, tenker på Valen ^^ Harket: Du har en fantastisk stemme, du. Timian: Tusen takk. Harket: Det er ikke din skyld. Du er jo født slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå