VikingF Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er veldig lågt, kan ikkje hugse det har vore så dårleg før. Da har du dårlig hukommelse. Nivået i år er skyhøyt sammenliknet med de første fire sesongene. Både Glenn, Åste, Kim Rune og Linda hadde vært soleklare vinnerkandidater i de foregående sesongene, kanskje med unntak av Idol 2003 da Kurt var med. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Årets deltakere har null karisma, og er ikke engasjerende. Det er to faktorer som artister bør ha for at de skal selge plater og for å få publikum til å høre og se på de. Årets deltakere har skuffet stort- det er et faktum. Endret 29. oktober 2007 av Sonja84 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Iår er IDOL kjedelig.. De er alle så like iår.. Er lissom ingen som skiller seg klart ut.. derfor boooring.. Ser heller på Grosvold i stede for dette.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Iår er IDOL kjedelig.. De er alle så like iår.. Er lissom ingen som skiller seg klart ut.. derfor boooring.. Ser heller på Grosvold i stede for dette.. Tro meg, jeg ser heller på en lampe enn dette- den har i hvert fall mer utstråling enn årets deltakere. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Her kan man i alle fall sammenlikne det norske finalefeltet og det svenske finalefeltet. Det er lett å se hvilket finalefelt som er best hva vokal gjelder. http://www.youtube.com/watch?v=BFiupuFEq7k Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vet hva Idol mangler i år. En dame med digre pupper. Ja, faktisk. For to år siden hadde vi Sandra Lyng Haugen. Året etter var det venninna hennes (husker ikke navn). Liten slank brunette med digre pupper. I år er det..ingen. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vet hva Idol mangler i år. En dame med digre pupper. Ja, faktisk. For to år siden hadde vi Sandra Lyng Haugen. Året etter var det venninna hennes (husker ikke navn). Liten slank brunette med digre pupper. I år er det..ingen. Hvis det er Tone D. Aaberge du snakker om så hadde vel ikke hun så kolossale bryster. Ganske normale, men hun hadde likevel utseendet med seg da. Synes årets sesong har de mest sjarmerende damene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vel, på det damefronten så syns jeg nå personlig at Linda Steen er noe av det beste som har vært i Idol på lange tider. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg vet hva Idol mangler i år. En dame med digre pupper. Ja, faktisk. For to år siden hadde vi Sandra Lyng Haugen. Året etter var det venninna hennes (husker ikke navn). Liten slank brunette med digre pupper. I år er det..ingen. Hvis det er Tone D. Aaberge du snakker om så hadde vel ikke hun så kolossale bryster. Ganske normale, men hun hadde likevel utseendet med seg da. Synes årets sesong har de mest sjarmerende damene. Nei det er ikke Tone jeg snakker om. Hun her røk ut en gang i finalerundene. Mener hun også hadde en rar dialekt. Også var hun kjæreste med han Håkon Njøten som også var med. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tipper du tenker på Oda Evjen Gjøvåg, men hun er sammen med Jonas Thomassen, ikke Håkon Njøten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja. Oda var det hu het. Hun var kjempelekker husker jeg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hører nå noen voldta Age of Aquarius i bakgrunnen, gjør vondt hver gang det bommes på ei tone. Hehe.. hører dommerene sier at det ble litt vel livløst, tror jeg like så gjerne skrur av kassa Endret 30. oktober 2007 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tipper du tenker på Oda Evjen Gjøvåg, men hun er sammen med Jonas Thomassen, ikke Håkon Njøten Han er ikke den første som blander disse sammen. Jeg tror det var Dagbladet som hadde et par sider om Idols historie like før årets sendinger begynte, og da trykte de bilde av Håkon i stedet for Jonas. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Her kan man i alle fall sammenlikne det norske finalefeltet og det svenske finalefeltet. Det er lett å se hvilket finalefelt som er best hva vokal gjelder. http://www.youtube.com/watch?v=BFiupuFEq7k Hehe Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kan folk slutte å stemme på Linnea? Katten min synger bedre. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kan folk slutte å stemme på Linnea? Katten min synger bedre. Helt tragisk. Det verste av alt er de positive tilbakemeldingene hun får av dommerne. Hva feiler det dem? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Synes Timian imponerete litt ikveld Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Disco passer ikke så bra for mange av disse. Kim Rune er fortsatt den jeg håper ryker ut pga. hvordan han åler seg på scenen (var det ikke Dotten som kom med den geniale kommentaren? ). Timian var heller ikke spesielt god i dag. Endret 2. november 2007 av datating Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 At Isabella røk ut er nå så, hun var ikke den beste i kveld. Men det at verken Timian eller Linnea var blant de tre med færrest stemmer var egentlig for meg det ultimate beviset på at idol i år er søppel. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Synes Timian imponerete litt ikveld Har du to ører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå