Gå til innhold

Hvilket proteinpulver bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en 2,5KG med 90+ fr ej-shop igår. Jordbærsmak, det smakte helt jævlig. klarer ikke og få det ned engang. Nedtur fra whey protein jordær fra pf.no jeg hadde før som smakte godt.

9450655[/snapback]

Den med jordbør er ikke noe spesielt god, men kjøper du sjokolade er den dritgod!

Syns den er bedre enn oboy/nesquik og andre sjokoladedrikker. Aller best med melk, men god med vann også. Har nesten brukt opp en 5 Kg boks nå, så skal snart gå til innkjøp av det igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en 2,5KG med 90+ fr ej-shop igår. Jordbærsmak, det smakte helt jævlig. klarer ikke og få det ned engang. Nedtur fra whey protein jordær fra pf.no jeg hadde før som smakte godt.

9450655[/snapback]

Den med jordbør er ikke noe spesielt god, men kjøper du sjokolade er den dritgod!

Syns den er bedre enn oboy/nesquik og andre sjokoladedrikker. Aller best med melk, men god med vann også. Har nesten brukt opp en 5 Kg boks nå, så skal snart gå til innkjøp av det igjen.

9550859[/snapback]

Jeg klarer og få drukket den opp nå. 5dl melk og 2scoops så smaker den ikke så ille. ej-shop sender meg smaksprøver på noen andre nå. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...