Uncle Scrooge Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg fikk en 2,5KG med 90+ fr ej-shop igår. Jordbærsmak, det smakte helt jævlig. klarer ikke og få det ned engang. Nedtur fra whey protein jordær fra pf.no jeg hadde før som smakte godt. 9450655[/snapback] Den med jordbør er ikke noe spesielt god, men kjøper du sjokolade er den dritgod! Syns den er bedre enn oboy/nesquik og andre sjokoladedrikker. Aller best med melk, men god med vann også. Har nesten brukt opp en 5 Kg boks nå, så skal snart gå til innkjøp av det igjen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jordbær 90+ fra ej-shop er bedre enn sjokolade 90+ fra ej-shop spør du meg. Men det er smak og behag. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg fikk en 2,5KG med 90+ fr ej-shop igår. Jordbærsmak, det smakte helt jævlig. klarer ikke og få det ned engang. Nedtur fra whey protein jordær fra pf.no jeg hadde før som smakte godt. 9450655[/snapback] Den med jordbør er ikke noe spesielt god, men kjøper du sjokolade er den dritgod! Syns den er bedre enn oboy/nesquik og andre sjokoladedrikker. Aller best med melk, men god med vann også. Har nesten brukt opp en 5 Kg boks nå, så skal snart gå til innkjøp av det igjen. 9550859[/snapback] Jeg klarer og få drukket den opp nå. 5dl melk og 2scoops så smaker den ikke så ille. ej-shop sender meg smaksprøver på noen andre nå. Lenke til kommentar
complete Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som har kommentarer til disse produktene i henhold til kvalitat/pris, smak osv.: FITNESS|EFA BIOWHEY UF CREAPURE|CREATINE Alle pordukter fra myoshop altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå