Nemistwh Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei. Skal kjøpe proteinpulver for første gang, og jeg lurte på om noen her kunne si meg hva jeg burde kjøpe? Trener organisert langrenn 3 ganger i uken, har to styrkeøkter i uka, og jogger ellers. Foremålet er å få litt kjøtt på kroppen ettersom jeg er ganske tynn, og bygge bedre og sterkere muskler. takk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hva spiser du til vanlig, hvor mye penger er du villig til å legge i tilskuddet (kvalitet eller kvantitet?), og når tenkte du å spise dette proteintilskuddet (etter trening regner jeg med?) ? Endret 7. september 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg vil fåreslå en blanding foreks kasein og myse På det billigste stedet du finner, men iallefall en blanding og ikke kun myse. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg fikk en 2,5KG med 90+ fr ej-shop igår. Jordbærsmak, det smakte helt jævlig. klarer ikke og få det ned engang. Nedtur fra whey protein jordær fra pf.no jeg hadde før som smakte godt. Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hva spiser du til vanlig, hvor mye penger er du villig til å legge i tilskuddet (kvalitet eller kvantitet?), og når tenkte du å spise dette proteintilskuddet (etter trening regner jeg med?) ? 9449824[/snapback] Ja hadde regnet og spise litt om morgenen, og rett etter trening. Vil gjerne at det skal være med å forebygge en større og kraftigere kropp. Og når skal jeg eventuelt ta proteinpulver? Jeg leser så mye forskjellig? Og hvor mye av gangen? Det står så mye forskjellig over alt. Endret 8. september 2007 av Nemistwh Lenke til kommentar
gnav Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ja hadde regnet og spise litt om morgenen, og rett etter trening.Vil gjerne at det skal være med å forebygge en større og kraftigere kropp. 9450809[/snapback] Knis. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg fikk en 2,5KG med 90+ fr ej-shop igår. Jordbærsmak, det smakte helt jævlig. klarer ikke og få det ned engang. Nedtur fra whey protein jordær fra pf.no jeg hadde før som smakte godt. 9450655[/snapback] Bland det i melk. 90+ i vann går ikke an. Ja hadde regnet og spise litt om morgenen, og rett etter trening.Vil gjerne at det skal være med å forebygge en større og kraftigere kropp. 9450809[/snapback] Rett etter trening er det fint med ca. 40 gram om du veier 80 kg, 30 gram om du veier 60 kg osv. Du kommer ingen vei med proteinpulver alene (du må lære deg kosthold, og spise bra), men det er kjekt å innta etter trening.Anbefaler deg å se deg om etter en blanding av whey/casein (norsk: myse/kasein) til en ok penge. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Whey Protein Isolat Sweet Apple + Carbo Fuel Sitrus Smak + Appelsin Juice = Kjempegodt. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg fikk en 2,5KG med 90+ fr ej-shop igår. Jordbærsmak, det smakte helt jævlig. klarer ikke og få det ned engang. Nedtur fra whey protein jordær fra pf.no jeg hadde før som smakte godt. 9450655[/snapback] Bland det i melk. 90+ i vann går ikke an. 90+ sjokolade og 90+ banan funker utmerket i vann for min del. Men jeg har aldri prøvd jordbær 90+ så den vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har smakt 90+ sjokolade i vann, da brakk jeg meg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 funker kanon her med vann:p men har hørt at 90+ bare er drikkbart med sjokoladesmak, er vel mulig å få smaksprøver tror jeg. Kjipt å spille lotto på 800 spenn som han over gjorde.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jupp, du får smaksprøver (selvsagt). Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har smakt 90+ sjokolade i vann, da brakk jeg meg 9452537[/snapback] Ja, det virker som om det er enorm forskjell i hvordan folk reagerer på forskjellige produkter. Jeg brekker meg også av noen proteiner som andre sier er "det beste på smak", mens 90+ sjokolade i vann er noe jeg synes er så godt at jeg betrakter det som dessert etter havregrynet mitt. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Husk at blandingsforholdet også spiller en rolle, jeg blander med 4 dl vann. Bruker jeg 5dl så får jeg ikke i meg en dråpe og brekker meg. Men med melk ,helst laktosefri så smaker noen som milkshake om ikke bedre. Endret 8. september 2007 av War Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har smakt 90+ sjokolade i vann, da brakk jeg meg 9452537[/snapback] Ja, det virker som om det er enorm forskjell i hvordan folk reagerer på forskjellige produkter. Jeg brekker meg også av noen proteiner som andre sier er "det beste på smak", mens 90+ sjokolade i vann er noe jeg synes er så godt at jeg betrakter det som dessert etter havregrynet mitt. 9453843[/snapback] Jeg fikk en smaksprøve med 90+ sjokolade og den var mye bedre en jordbær som jeg har. Har tatt to shakes med den jordbær, tror du de er villige til at jeg sender den tilbake og får en sjokolade isdetet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 du kan jo spørre men jeg tviler. produktet er jo åpnet men det er noe som heter angrerett som tilater deg å sende den inn etter 14 dager (standmessig litt etter lovtolking) men det må uansett avtales med butikk. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 når det gjelder smak på proteinpulver tror jeg enda ikke jeg har vært borti noe som likner på det de påstår at de smaker. Men en ting jeg har lært er at det lønner seg å la shaken stå en stund for å la alt løse seg opp godt. Det smaker alltid mye mer etter at den har stått 5-10 minutter i kjøleskapet. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=740 Isolate her får en slags suppelignende konsistens når du blander det med vann. Fikk ikke helt sansen for den. http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=743 Den her derimot funker veldig bra for meg. Går veldig lett ned om du blander med vann. Det hele er uansett en vanesak. Etter en viss tid så smaker det godt Hehe. Vær obs på at om du blander med melk så får du også med litt ekstra kalorier på kjøpet, enn om du skulle blanda med bare vann. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det hele er uansett en vanesak. Etter en viss tid så smaker det godt 9507726[/snapback] Jepp, er (generelt sett) enig i det. Pulver som smaker helt for jævlig første gangen går til slutt ned uten for mye problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå