Gå til innhold

Auto refresh av side som må sende info på nytt

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan setter jeg auto refresh på en side som jeg ikke har tilgang til. En tanke er å bruke ramme. Det kommer også opp beskjed om at:The page cannot be refreshed without resending the information... Press Retry. En måte å komme forbi denne?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi oss litt mer informasjon om siden, du. Hvordan kommer du dit? Hva skjer på siden hvis du kommer tid på "lovlig" måte? Hvorfor skal du automatisk oppdatere den?

Firefox har en funksjon for å oppdatere siden hvert X sekund/minutt, men det kan bli vanskelig hvis du må fylle ut et skjema hver gang.

Lenke til kommentar
Gi oss litt mer informasjon om siden, du. Hvordan kommer du dit? Hva skjer på siden hvis du kommer tid på "lovlig" måte? Hvorfor skal du automatisk oppdatere den?

Firefox har en funksjon for å oppdatere siden hvert X sekund/minutt, men det kan bli vanskelig hvis du må fylle ut et skjema hver gang.

9447931[/snapback]

Refresh funksjonen funker etter at rapporten er hentet, så regner med auto refresh fungerer også da?

Det er en side med valgresultater, man må logge inn med brukernavn og passord (regner med sesjonen fornyer seg ved hver refresh?!), men får ikke testet den funksjonen herfra. Da jeg bare har tilgang til siden på jobb. Får lete etter en side der jeg får samme melding og teste der. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...