Gå til innhold

[Løst]Få ny xp cd. Har key men ingen kvitering

Sn3ipen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Dell laptop med Windows XP Media Center ferdig installert. Problemet er at jeg har mistet XP CDen. Jeg har jo keyen for den står skrevet under laptopen. Er det er mulig å få ny cd ved å henvende meg til enten Dell eller Microsoft? Eller om det går å laste ned Windows for så å brenne det på cd??

Endret av sn3ipen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en dell pc stående som jeg ikke bruker. eller mangler harddisk til den så funker den.

men uansett. jeg hadde formatert pcn min mange ganger og jeg hadde vært uforsiktig med platen også. lugget på golvet og blitt tråkket på og kjørt over med stol osv. . (xp plate) så tenkte jeg. oii. så ringte jeg til dell og sa at det var blitt masse hakk i platen. så sa de okei vi sender nye.

man må oppgi en kode.baah. er lenge siden jeg gjorde dette. i fjord elns. du må oppgi en "tag" som skal være en grå lapp som er klistret på pcn. under elns. den står også i biosen.

den må du oppgi når du får svar hos dell når du ringer. så sier du det om platen ata du har mistet den. så ber du dem om å sende ny. da sender de windows palte og alle platene med drivere også.

:)

det koster deg ingenting :)

er HELT gratis ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...