Sn3ipen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg kjøpte en Dell laptop med Windows XP Media Center ferdig installert. Problemet er at jeg har mistet XP CDen. Jeg har jo keyen for den står skrevet under laptopen. Er det er mulig å få ny cd ved å henvende meg til enten Dell eller Microsoft? Eller om det går å laste ned Windows for så å brenne det på cd?? Endret 9. september 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
larseman Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 last ned xp-cd'en du, så lenge du har lisens, så kan jeg ikke se at du gjør noe kriminelt... Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Men må ikke den xp'en jeg laster ned være identisk med den jeg har key til? Må det ikke være norsk Media Center Edition med sp2 eller noe sånt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tror ikke det skal ha så mye å si. Min Xp key har funket på Professional med SP2 og uten, og funker like bra. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 jeg har en dell pc stående som jeg ikke bruker. eller mangler harddisk til den så funker den. men uansett. jeg hadde formatert pcn min mange ganger og jeg hadde vært uforsiktig med platen også. lugget på golvet og blitt tråkket på og kjørt over med stol osv. . (xp plate) så tenkte jeg. oii. så ringte jeg til dell og sa at det var blitt masse hakk i platen. så sa de okei vi sender nye. man må oppgi en kode.baah. er lenge siden jeg gjorde dette. i fjord elns. du må oppgi en "tag" som skal være en grå lapp som er klistret på pcn. under elns. den står også i biosen. den må du oppgi når du får svar hos dell når du ringer. så sier du det om platen ata du har mistet den. så ber du dem om å sende ny. da sender de windows palte og alle platene med drivere også. det koster deg ingenting er HELT gratis ;D Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 [LØST] Takker for svar Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 fortell oss hva løsningen var da ? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Skal ringe dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå