hitokiri Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Porsche har designet en steindyr GPS som kan brukes i alle biler. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hvilken modell er dette? Endret 8. september 2007 av Slettet+1345t12 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er kanskje en idé å lese artikkelen før du spør om hvilken modell dette er? Der står det nemlig "Den nye GPS-en har fått modellnavnet P'9611..." Les bedre neste gang, så slipper vi slike unødvendige poster her på forumet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bare en heads up.. Porsche Design har nada med bilmerket og gjøre. Det er en kar som har Porsche som etternavn og klistrer det på alt som kan selges. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Porsche Design wiki Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Bare en heads up.. Porsche Design har nada med bilmerket og gjøre. Det er en kar som har Porsche som etternavn og klistrer det på alt som kan selges. 9453642[/snapback] Hm. Dette produktet er jo designet av Porsche Design, som er grunnlagt av Ferdinand Porsche, mannen som designet den første Porschen (ref. Wiki-en over). Så det har noe med bilmerket å gjøre så vidt jeg kan skjønne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er kanskje en idé å lese artikkelen før du spør om hvilken modell dette er? Der står det nemlig "Den nye GPS-en har fått modellnavnet P'9611..." Les bedre neste gang, så slipper vi slike unødvendige poster her på forumet! 9452481[/snapback] bombesikker på at det sto ikke der da jeg posta det da. men yes jeg skal lese bedre(eller enda bedre la være) så slipper vi slike frekke barnslige poster her på forumet(fra deg). og porsche design har alt med bilmerket porsche å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg