Sluven Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er det noen krav til å kunne registrere Atv slik at en kan kjøre med traktorsertefikat? Altså må det være en viss størrelse på den, eller kan hvilken som helst atv registreres som landbruksredskap? Takker for svar Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nei, ikke alle kan registrerest som traktor er noen 50 cc som kan registrerest som moped, da. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg kan aldri huske å ha lest hva kravene er, men jeg er ganske sikker på at det er noen krav. Tror blandt annet det er max. fart... Jeg kan prøve å se om jeg finner det ut. Edit: Stod veldig lite, men jeg fant dette på dn.no... Arbeidsmaskinen på opp til 600 kubikk benyttes av landbruk, reindriftsnæring, kraft- og teleselskaper. Denne gruppen registreres som traktor med sorte skilt og står for 46 prosent av salget. Ellers har jeg ikke andre tips enn å ringe/sende mail til en eller annen trafikkstasjon. Endret 13. september 2007 av siggii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå