Rinox Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei! Nå har jeg bestemt meg for å installere Windows XP pro på PCen min og ikke linux. Jeg har installert det helt ferdig og restartet flere ganger.. Kan noen være så snille å fortelle meg hvordan jeg skal koble meg til et trådløst nettverk? Jeg har vært koblet til trådløst nettverk i xp med denne PCen før, men nå som jeg har reinstallert vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det. Nå som jeg har installert er det bare et ikon på verktøymenyen og det er sikkerhetsprogrammet. Jeg VET at jeg har trådløst nettverkskort i PCen. Da jeg prøvde trådløst med ubuntu på denne PCen funket det også, men nå vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre dette... Jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal koble meg til nettet med ledning til routeret.... Tusen takk for svar! Edit: Laptopen min er en dell inspiron 6000. Endret 7. september 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 har du installert drivere? Hva mener du er sikkerhetsprogrammet? Du ma finne Tradlos nettverkstilkobling pa oppgavelinjen, dette kommer bare opp hvis driverene du har er tilstrekkelige, og sa dobbeltklikker du pa det riktige nettverket som kommer opp. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Da tror jeg det er driverne som ikke er der for det er bare det ikonet med automatiske oppdateringer som er der i rødt. Jeg har vært på siden til dell, men jeg vet ikke hvilke(n) driver(e) jeg trenger til min dell inspiron 6000. Og jeg vet heller ikke hvordan jeg skal installere driverne etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå