magnus.o Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei! JEg har nylig lagt inn Vista Ultimate på min Amilo Si 1520 laptop. Etter at installasjonen er ferdig virker alt fint, med unntak av Bluetooth'en. Selve enheten blir oppdaget og driverne legges inn. Deretter, når jeg har installert Nokia PC-Suite og prøver og koble min N95 til maskinen vha BT, finnes det ingen drivere for dette. Har lest på FujitsuSiemens.com, Nokia.com, Intel.com (som jeg antar har levert bt-adapteret) og googlet etter drievere. Finner ingen løsning. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Dell hadde store problemer med og få igang fungerende drivere for vista, de har ordnet en semi løsning, men har egentlig designet et helt nytt BT kort. Sjekk med FSC support (utsalgs stedet), finnes sikkert en patch eller oppdatert driver på en av FSC-europe.com's FTP servere Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Ingen som tilfeldigvis har passord der? Eller som har en cd som kom med en amilo-maskin med bluetoothdrivere som kan lastes opp? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bluetooth stacken til Vista er helt ribba i forhold til den som var i XP. Derfor, er kun helt elementære bluetooth operasjonsmuligheter mulig i vista. Headsett osv vil ikke virke. Det er mulig å bytte ut denne stacken med en annen, men det er en liten operasjon. Du kan bytte denne ut med Widcomm stack. Hvordan, finner du ut her http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=114793 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå