Tullballj Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva kan jeg forvente meg å tjene hvis jeg får jobb på kundeservice hos en av de selskapene? Tenker på timelønn... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva kan jeg forvente meg å tjene hvis jeg får jobb på kundeservice hos en av de selskapene? Tenker på timelønn... 9447621[/snapback] Tele 2 har i sin ADSL avdeling kroner 121 kroner. Lenke til kommentar
tormichael Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 110 - 120 kr startlønn, muligheter for øking etter å ha jobbet der en periode (feks 6 mnd opp 15kr osv) Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Spørs om du er fast ansatt eller ikke. Er du fast ansatt kan du starte på 250 000, men får overtid, kveldstillegg og helgetillegg hvis du trenger å jobbe da. Veldig mange teleoperatører bruker vikar byråer for å ta inn folk, da er lønna noe over 100 kr timen som er sagt over her, gjør du det bra her er det sjangse for fast jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå