Betenkt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ønsker å minske Ubuntu-partisjonen min da jeg ikke bruker denne så mye for øyeblikket samtidig som å flytte str. over til min Windows C-disc. For øyeblikket går ikke det, kan bare flytte over til D (i gParted). Finnes det en løsning? LØST: Er det mulig å endre rekkefølge i GRUB-menyen? Endret 7. september 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) I katalogen /boot/grub finner du filen "menu.lst". I teksten i denne filen utgjør grub-menyen. Rekkefølge og andre parametere kan endres her. Endret 7. september 2007 av Øyst Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 I katalogen /boot/grub finner du filen "menu.lst". I teksten i denne filen utgjør grub-menyen. Rekkefølge og andre parametere kan endres her. 9447701[/snapback] Aha! Takker og bukker parametere? Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 parametre er ting du kan legge til for å spesifisere ting, i dette tilfellet hvordan ting skal boote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå