Gå til innhold

Handle på Absoluttspill.no


Anbefalte innlegg

God kveld godtfolk :D

 

Jeg tenkte jeg skulle forhåndsbestille en del godbiter fra Absoluttspill.no etter å ha lest varme anbefalinger fra de fleste brukerne her inne som har benyttet seg av denne siden.

 

Men når det kom til å betale! Så ja?

"Kort

Du kan betale med Visa og Mastercard ved kjøp på vår side. Vi vil ikke trekke betalingen på din konto før 2 dager etter vi har sendt forsendelsen, hvis spillet allerede er utgitt. Forhåndsbestilling vil bli trukket når de blir bestilt."

 

Fikk ikke opp noe kort registrering eller noe! Hvordan gjør de dette?

 

I håp om å få Halo3 en dag før release så vil jeg betale på enklest mulig måte. Bør jeg gå for Forhåndsbetaling eller funker "kort" på samme måten??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

På absoluttspill betaler du med kredittkortet etter at du bekreftet ordren. Da blir du automatisk sendt over til Cardia, som tar seg av selve betalingen.

Det er bare å trykke "bekreft ordre" (/"neste" eller hva nå det står på knappen), så kommer du til betalingen helt til slutt...

Lenke til kommentar
Så de stikker ikke av med beløpet på konto før 2 dager etter spillet er blitt levert?

9447607[/snapback]

 

Quote fra deg

God kveld godtfolk  :D

 

Jeg tenkte jeg skulle forhåndsbestille en del godbiter fra Absoluttspill.no etter å ha lest varme anbefalinger fra de fleste brukerne her inne som har benyttet seg av denne siden.

 

Men når det kom til å betale! Så ja?

"Kort

Du kan betale med Visa og Mastercard ved kjøp på vår side. Vi vil ikke trekke betalingen på din konto før 2 dager etter vi har sendt forsendelsen, hvis spillet allerede er utgitt. Forhåndsbestilling vil bli trukket når de blir bestilt."

 

Fikk ikke opp noe kort registrering eller noe! Hvordan gjør de dette?

 

I håp om å få Halo3 en dag før release så vil jeg betale på enklest mulig måte. Bør jeg gå for Forhåndsbetaling eller funker "kort" på samme måten??

9447526[/snapback]

Lenke til kommentar

Gamezone har jeg bare handlet hos en gang, og ble behandlet som dritt.

Jeg forhåndsbestilte Oblivion til 360 et par uker før det skulle lanseres, betalte og tenkte at alt ble ordnet.

 

Releasedatoen kom og gikk, og intet spill kom. Så jeg sendte en mail. Intet svar. Enda en mail. Ingenting. Etter jeg ikke fikk svar på tredje mailen, prøvde jeg å ringe. Ingen som svarte.

 

Etter en stund fikk jeg INKASSOKRAV fra dem, der de påsto jeg hadde bestilt via postoppkrav, ikke hadde betalt, og deretter ignorert regningene de sendte for frakten, og INGENTING av dette hadde jeg fått. De hadde mailadressen min, mobilnr mitt, hjemmenr mitt, det var ingen måte de IKKE kunne ha fått tak i meg! Så etter å ha snakket med kemneren, endte jeg opp 1200kr fattigere, og intet spill rikere.

 

Faen ta dem :mad:

Endret av EonoX
Lenke til kommentar
Hadde gjort seg å fått en kopi av halo3 før release dagen. Å jeg vet at flere her har vært heldig å fått spill en dag før via Absoluttspill.no

 

Noen som har erfaringer på dette med gamezone?

9447672[/snapback]

 

Jeg fikk Bioshock en dag før release fra gamezone. Men har bare positivt å si om absoluttspill også. Så er jo frakten 10,- kr billigere :!:

Lenke til kommentar

bare varme anbefalinger fra min siden. Store spill har alltid kommet til meg så fort dem får den inn på lageret. 1 dags sending siden dem sender med A post. Super hyggelige support mennesker som virkelig er på din side.

 

Dem gir meg hele tiden beskjed på hva som skjer rundt det jeg har bestillt. Kjempe fornøyd. Tipper jeg har Halo her før enn jeg aner ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...