Rossolol Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hei! Jeg har nylig formatert min bærbare ASUS A4800K PC. Jeg har ikke oversikt over hvilke drivere som er satt inn, da dette ble gjort av Servicetorget for IT på skolen jeg går på. (Dette skal være kompetente folk ;P). Driverne ble ihvertfall lastet ned fra asus.com.. Specs på PCen er AMD Athlon 3200+ prosessor, 512 mb ram, ATI radeon 9600 skjermkort, windows xp mm. På Oppgavebehandling under Ytelse ser jeg at prosessoren hopper opp og ned mellom 2% og 60% hele tiden, selv om jeg ikke kjører noen programmer som skulle tilsi at prosessoren jobber så mye.. Under Prosesser ser jeg at det er "ASWL2K.exe" (ASUS W-Lan card) som bruker all CPUen.. Denne hopper opp og ned på listen når jeg sorterer etter CPU-bruk.. Jeg kan avslutte den og da funker PCen normalt igjen.. Er det driver-problematikk? Ville satt stor pris på hjelp til å løse problemet. Takk på forskudd :-) Endret 7. september 2007 av Rossolol Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det her virker mer som et ubrukelig program for styring av trådløs. Deaktiver den, og bruk den integrerte til windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå