herzeleid Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så akuratt på dagsrevyen en lang reportasje om at kilder i forsvaret kunne bekrefte at Norge har agenter/kontakter i Iran. Etterpå stod en proffessor og kritiserte dette kraftig og mente det var dårlig sikkerhetspolitikk. Personlig ser jeg ikke problemet, vi må da kunne ha egne kilder og ikke utelukkende stole på andre lands etteretning. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 De har agenter hos oss, vi har agenter hos dem. Ingen problemer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg ser heller ikke problemet med å ha eget etterretningspersonell i andre land, som Iran. De er jo ikke direkte spioner, er de vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde funnet det mer sjokkerende om vi ikke hadde etterretningspersonell i et land hvis leder har våte drømmer om å utslette vestlig sivilisasjon. Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg hadde funnet det mer sjokkerende om vi ikke hadde etterretningspersonell i et land hvis leder har våte drømmer om å utslette vestlig sivilisasjon. 9447999[/snapback] kan du bevise at han har sagt dette? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Når de sender propaganda der Statue of Liberty er utstyrt med et blødende skjellethode og New York-bakgrunnen er byttet ut med en blodig bakgrunn og de har sin faste "jerusalem dag" der de har barnetog og barn som snakker om at jødene er den moderne pesten og må utslettes så er det da vel ikke så mye tvil er det vel? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Så akuratt på dagsrevyen en lang reportasje om at kilder i forsvaret kunne bekrefte at Norge har agenter/kontakter i Iran. Etterpå stod en proffessor og kritiserte dette kraftig og mente det var dårlig sikkerhetspolitikk. Personlig ser jeg ikke problemet, vi må da kunne ha egne kilder og ikke utelukkende stole på andre lands etteretning. Hva synes dere? 9447510[/snapback] Professorens utalelse irriterte meg heminingsløs... Her har vi Norges nye landsmenn som har lyst til å gi tilbake til sitt nye hjem, ved å melde seg til etteretnings tjeneste. De risikere livet, de viser troskap og lojalitet, og ikke minst "de gi opp en form for ære" ved å spionere på sitt "fødselsland." Så kommerl en hippig-tulling fra "fredsforske institutt" med sine nedvergende og stigamtiserende utallelser.. Ja... Her har vi det endelige beviset, vi invandrer vil aldri! ALDRI! blir akseptert som Nordmenn og som norske borgere. Vi vil alltid være en slags "generasjons flyktning/innvandrer" Endret 9. september 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå