stigallan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hei når jeg kobler i strømmen og skrur på strøm bryteren på hiper strømforsyningen min bare uler det i den noen som vet hva som kan være galt. ps. får ikke skrudd på pcen heller mvh Stig Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 hehe kapput? er ikke dette et normalt problem på hipern:)? mener å huske å ha sett mange poster av denne typen her Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Piping er nok fra en spole. Og så lenge du lokaliserer det til PSUen er nok den defekt. Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 ja tipper den er defekt har kontaktet netshop ang detta venter på svar så håper den blir reparert eller at jeg får ny!! Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 ja tipper den er defekt har kontaktet netshop ang detta venter på svar så håper den blir reparert eller at jeg får ny!! 9452436[/snapback] Bare av nysgjerrighet: Hvilken modell er dette? (sitter å skal kjøpe psu nå til nybygg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå